سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برگزاری دومین رویداد استارت آپ بهره وری در بهمن

دومین رویداد استارت آپ بهره وری در بهمن ماه امسال برگزار خواهد شد.

یاسر امینی مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی مازندران گفت: نظر به ماهیت بهره وری و تأثیر آن بر رقابت پذیری واحد‌های صنعتی، کاهش قیمت تمام شده و پاسخگویی به نیاز‌های بازار، دومین رویداد استارت آپ بهره وری با همکاری شرکت شهرک‌های صنعتی و دانشگاه مازندران و در حول محور‌های فروش و بازاریابی، تولید، منابع انسانی، انرژی و هوشمند سازی، در بهمن ماه امسال برگزار خواهد شد.

او افزود: محدودیت منابع در دسترس، افزایش جمعیت و رشد نیاز‌ها و خواسته‌های بشر باعث شده که دست‎اندرکاران عرصه اقتصاد، سیاست و مدیریت جامعه و سازمانها، افزایش بهره وری را در اولویت برنامه‌های خود قرار دهند.

امینی گفت: بهبود بهره وری یعنی استفاده موثرتر از منابع اعم از نیروی کار، سرمایه، زمین، مواد، انرژی، ماشین آلات و ابزار، تجهیزات و اطلاعات در فرایند تولید کالا‌ها و خدمات است.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی مازندران افزود: افزایش بهره وری به اشکال مختلف می‌تواند انجام بگیرد و از تغییر در عملکرد یک قطعه کوچک در جریان تولید، تغییر در نحوه استفاده از مواد اولیه و استفاده بهینه از فرایند تولید تا تغییر در نحوه بازاریابی و فروش محصول، هر یک می‌تواند باعث کاهش هزینه‌ها و افزایش درآمد و نهایتا موجب افزایش بهره وری گردد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.