سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رمزگشایی ۲۵ فقره سرقت موبایل در زاهدان

سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان زاهدان از دستگیری فردی سابقه دار با اعتراف به ۲۵ فقره موبایل قاپی و سرقت به عنف تلفن همراه در سطح شهرستان زاهدان خبر داد.

  پایگاه خبری پلیس، سرهنگ "خدارحم فروغی  گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت به عنف تلفن همراه در سطح این شهرستان و اعلام شکایت شهروندان، بررسی تخصصی موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی گفت: کارآگاهان مجرب و کار آزموده کلانتری ۱۴ شهرستان زاهدان با اقدام اطلاعاتی و رد زنی‌های دقیق و شبانه روزی خود رد پای فردی سابقه دار را در ارتکاب این جرائم پیدا کردند.

سرهنگ فروغی با اشاره به انجام هماهنگی‌های لازم قانونی و کنترل لحظه‌ای و نامحسوس مجرم شناسایی شده گفت: در بامداد گذشته متهم ۲۶ ساله در عملیات غافلگیرانه پلیس در یکی از پاتوق‌های خود دستگیر و به کلانتری محل منتقل شد.

این مسئول انتظامی تصریح کرد: مجرم مقابل ادله‌های محکم پلیسی به ۲۵ فقره موبایل قاپی و سرقت به عنف تلفن همراه با همدستی یکی از دوستان خود اعتراف کرد.

سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان زاهدان با بیان اینکه تحقیقات پلیس برای شناسایی و دستگیری نفر دوم و مالخر پرونده نیز ادامه دارد گفت: برابر نظر کارشناسان امر، اموال سرقت شده توسط سارقان بالغ بر ۲ میلیارد ریال برآورد شده است.

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.