سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

۲۵ مصدوم در سوانح رانندگی امروز اصفهان

سخنگوی مرکز فوریت‌های پزشکی استان اصفهان از مصدوم شدن ۲۵ نفر در سوانح رانندگی امروز خبر داد.

عباس عابدی گفت: حادثه تصادف یک دستگاه اتوبوس با کامیون حمل سوخت در جاده اصفهان به سمت پل خورزوق ساعت ۶ و ۳۰ دقیقه امروز به مرکز فوریت‌های پزشکی اعلام شد.

او با بیان اینکه سه آمبولانس و یک دستگاه اتوبوس آمبولانس اورژانس ۱۱۵ به محل حادثه اعزام شد، افزود: مصدومان این سانحه رانندگی ۱۱ نفر شامل ۲ نفر خانم و ۹ نفر مَرد بودند که چهار نفر آنان به بیمارستان گلدیس شاهین شهر و هفت نفت به بیمارستان ۹ دی منظریه خمینی شهر منتقل شدند.

سخنگوی مرکز فوریت‌های پزشکی استان اصفهان با اشاره به تصادف رخ به رخ ۲ دستگاه خودروی سواری در محور زیار- سرخط هرمدان طی بامداد امروز، گفت: در این حادثه نیز هفت نفر مصدوم شدند.

عابدی ادامه داد: مصدومان شامل پنج نفر آقا و ۲ نفر خانم بین سنین ۲۰ تا ۳۵ سال بودند که با سه دستگاه آمبولانس به بیمارستان‌های فارابی و کاشانی اصفهان منتقل شدند.

او اضافه کرد: در تصادف رخ به رخ ۲ دستگاه خودروی سواری در محدوده خیابان آبشار سوم روبروی دنارت نیز هفت نفر دچار مصدومیت شدند.

سخنگوی مرکز فوریت‌های پزشکی استان اصفهان با بیان اینکه مصدومان شامل سه نفر آقا و سه نفر خانم بین سنین ۲۰ تا ۳۰ سال و یک کودک ۱۱ ساله بودند، افزود: این افراد نیز به بیمارستان الزهرا انتقال یافتند.


منبع:مهر

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.