سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

۱۵۰ بخاری برای مددجویان تحت پوشش بهزیستی استان سمنان نیاز است

مدیرکل بهزیستی استان سمنان با بیان اینکه ۱۵۰ بخاری برای مددجویان تحت پوشش این سازمان در استان نیاز است، گفت: خیران برای مساعدت مالی این حوزه به پویش دلگرمی ملحق شوند.

منطقی مدیرکل بهزیستی استان سمنان با بیان اینکه مددجویان ساکن مناطق سردسیر و کوهستانی استان سمنان به وسایل گرمایشی نیاز دارند، ابراز داشت: برای تأمین این نیاز مددجویان تحت پوشش بهزیستی پویش دلگرمی در استان سمنان راه اندازی شده که خیران و نیکوکاران می‌توانند در آن مشارکت کنند.

وی ضمن بیان اینکه برای تأمین این حوزه به ۱۵۰ بخاری در کل استان سمنان نیاز است، افزود: تاکنون ۵۰ مورد بخاری تهیه و بین توان‌خواهان تحت پوشش بهزیستی استان سمنان توزیع شده است که بیشترین آن با هر کدام ۱۴ مورد به شهرستان‌های مهدی‌شهر و میامی اختصاص یافت.

مدیرکل بهزیستی استان سمنان بابیان اینکه پویش دلگرمی ماحصل تفاهم نامه با ستاد اجرایی فرمان امام است، ابراز داشت: در این پویش وسایل گرمایشی با اولویت مناطق روستایی و کم برخوردار تهیه و بین نیازمندان توزیع می‌شود.

منطقی با بیان اینکه تنها بخشی از نیازهای جامعه هدف پیرامون سیستم‌های گرمایشی رفع شده است، تصریح کرد: کمک ستاد اجرایی فرمان امام در حوزه کمک به توان‌خواهان شایان تقدیر است اما می‌طلبد تا برای اجرای تمام و کمال این طرح خیران و نیکوکاران استان سمنان نیز وارد حوزه شوند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.