سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

همزمان با ایام البیض مراسم اعتکاف در ۱۵ مسجد شهرستان کهگیلویه برگزار می شود

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان کهگیلویه گفت:مراسم معنوی اعتکاف امسال در ۱۵ مسجد مناطق شهری و روستایی این شهرستان برگزار می‌شود.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان کهگیلویه از برگزاری مراسم اعتکاف در ۴ مسجد شهر دهدشت خبر داد.

حجت‌الاسلام بهادری گفت: بر اساس برنامه ریزی‌های انجام شده در شهر دهدشت، برنامه اعتکاف خواهران در مساجد امام رضا (ع) و نبی اکرم (ص) و همچنین برنامه اعتکاف براداران در مسجد صاحب زمان این شهر برگزار می‌شود.

بهادری با بیان اینکه در صورت تصویب و صلاح دید آموزش و پرورش با همکاری این اداره مراسم اعتکاف ویژه دانش‌آموزان در یکی از مساجد شهر دهدشت برگزار می‌شود، افزود: در شهر‌های قلعه رئیسی، دیشموک و سوق نیز آئین معنوی اعتکاف در دو مسجد برگزار می‌شود.

او از برگزاری این آئین در برخی روستا‌های شهرستان کهگیلویه هم خبر داد و گفت: این مراسم در روستا‌های چنگوا، فیلگاه، راک، تل کوچک و دوریزگان برگزار می‌شود.

بهادری ایراد سخنرانی، مدیحه سرایی ، اجرای ادعیه رجبیه، ترتیل و قرائت قرآن و مهمتر از همه اقامه نماز جماعت را از جمله برنامه‌های پیش بینی شده در آئین اعتکاف امسال عنوان کرد و ادامه داد: تلاش می‌شود با همکاری مردم و خیران خدمات رسانی با کیفیت در مساجد محل برگزاری اعتکاف به معتکفان ارائه شود.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.