سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ترافیک سنگین در جاده چالوس و آزادراه قزوین_تهران

مسئول سالن عملیات مرکز مدیریت راه‌های کشور گفت: در حال حاضر ترافیک سنگین در تونل شماره ۵ تهران_چالوس و آزادراه قزوین _کرج_تهران گزارش شده است.

ایمان محرابی نیا گفت: در حال حاضر شاهد ترافیک سنگین در محور چالوس محدوده تونل شماره ۵ مسیر(رفت – برگشت) و تردد روان در محور های هراز ، فیروزکوه ، آزادراه تهران – شمال و آزادراه قزوین – رشت (رفت و برگشت) هستیم. 

به گفته مسئول سالن عملیات مرکز مدیریت راه های کشور،  دوربین های نظارتی ترافیک سنگین را در آزادراه قزوین - کرج - تهران حدفاصل پایانه شهید کلانتری تا پل فردیس و آزادراه تهران – کرج – قزوین محدوده های پل فردیس ، پایانه شهید کلانتری و حصارک  نشان می دهند. 

او درباره آخرين وضعیت جوی  جاده ها هم گفت: بارش باران در برخی از محور های استان های بوشهر و کهگیلویه و بویر احمد و  بارش برف در برخی از محورهای استان های فارس ، لرستان ، مرکزی ، همدان  مشاهده می شود با این وجود تاکنون هیچ یک از محورهای کشور مسدود نیست. 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۲۱:۰۵ ۰۶ بهمن ۱۴۰۱
بعضی ها که در صفحات خود پیام میذارن که حال ایران خوب نیست و سفر و مهمانی نروید،فقط کافیه پنج شنبه ها اول عوارضی باشی و ببینی اینها رو که از همه زودتر به سمت شمال میروند و در مهمونی ها از همه زودتر میروند و ...