سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

گام بلند اصفهان در تولید انرژی پاک

رئیس سازمان اداری و استخدامی کشور گفت: آغاز احداث نیروگاه خورشیدی در استان اصفهان، مصداق بارز رسیدن به بهره وری سبز و تولید انرژی پاک است.

معاون رئیس‌جمهوری و رئیس سازمان اداری و استخدامی کشور در آیین آغاز احداث هزار مگاوات انرژی خورشیدی در استان اصفهان گفت: در ۱۰ سال گذشته رشد بهره وری منفی ۹ دهم، البته در یکی دو سال اخیر شرایط بهتره شده، اما بازهم به شرایط ایده آل فاصله داریم.

میثم لطیفی ادامه داد: طبق گزارش‌ها در شدت مصرف انرژی در دنیا رتبه اول را داریم. از طرفی ۷۰۰ میلیون متر مکعب مصرف گاز روزانه در بخش خانگی و صنعت است.

رئیس سازمان اداری و استخدامی کشور با اشاره به ضرورت فرهنگسازی و تغییر رویکرد‌ها و فرآیند‌ها برای بهبود بهره وری اظهار کرد: دست کم سه وزارتخانه صنعت معدن و تجارت، کشور و نیرو در اصفهان دست به دست هم دادند تا شاهد رفع یکی از مشکلات و جهش قابل توجهی در تولید انرژی پاک استان و کشور باشیم.

لطیفی با بیان اینکه انرژی پاک و خورشیدی در کشور ما مغفول مانده ادامه داد: استان‌های اصفهان، کرمان و یزد در حوزه تولید انرژی پاک پیشگام شده اند.

او گفت: آغاز احداث نیروگاه خورشیدی در استان اصفهان بهره وری سبز است و امیدواریم شاهد گام بلند اصفهان در تولید انرژی پاک ومقابله با آلودگی هوا باشیم.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
پبدنی
۱۵:۴۳ ۰۶ بهمن ۱۴۰۱
آرزو میکنیم این گام بلند (نیروگاه خورشیدی هزار مگاواتی)گام کوچکی باشد برای گامهای بزرگتر و رسیدن به دهها هزار مگاوات برق و سوخت و انرژی پاک شهر و شهروندان و صنایع و استانمان
ناشناس
۱۵:۳۷ ۰۶ بهمن ۱۴۰۱
این گام بلند یک خیر و برکت مانا و ماندگار و جاودان در تامیین انرژی پاک شهروندان و استان خواهد بود
با آرزوی رشد سریع و حرکتی جهادی بسمت هزاران نیروگاه پاک با این گام بلند و ابتدایی در استان
عبدالهی
۱۵:۳۵ ۰۶ بهمن ۱۴۰۱
ذوب آهن و فولاد مبارکه و صنایع بزرگ استان مسولیت اجتماعی دارند که بمیزان آلایندگی بفکر ساخت نیروگاه‌های خورشیدی هزاران مگاواتی پاک ابتدا خورشیدی و سپس نیروگاه بادی و فضای سبز گسترده و فیلتراسیون و نوین‌سازی و بروزشدن تجهیزات و خطوط تولید خود باشند این آلودگی هوای شهرهای استان راهکار دارد و راهکاری حرکت بسمت نیروگاه‌های پاک و خودروهای پاک برقی و پایه گاز سوز است
امیدوارم این استان با این صنایع بزرگ بسمت ساخت چندین هزار مگاوات برق خورشیدی گامهای پرشتاب و سریعی بردارد و پاک‌ترین شهر مرکزی شود و آب دریاها هم به این استان آورده شود