سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فیلم توله ببر سرگردان در خیابان‌های مشهد قدیمی است

فیلم منتشره در فضای مجازی که از سرگردانی یک قلاده توله ببر در خیابان‌های مشهد حکایت دارد، قدیمی و مربوط به سال ۱۳۹۵ است.

بتول عابدی رئیس اداره حفاظت و مدیریت حیات وحش، موزه تاریخ طبیعی و ذخایر ژنتیکی اداره کل حفاظت محیط زیست خراسان رضوی گفت: فیلم منتشره در فضای مجازی که از سرگردانی یک قلاده توله ببر در خیابان‌های مشهد حکایت دارد، قدیمی و مربوط به سال ۱۳۹۵ است.

او افزود: این فیلم که انتشار آن در همان سال در شبکه‌های مجازی به اشتراک گذاشته شده بود، در همان ایام به صورت ویژه مورد پیگیری قرار گرفت و در نهایت منجر به پیدا شدن این جانور شد

وی با بیان اینکه این توله ببر در آبان سال ۱۳۹۵ در یکی از باغ‌های ییلاقی شهر طرقبه پیدا و با شناسایی متخلفان پرونده، به موضوع رسیدگی شد.

رئیس اداره حفاظت و مدیریت حیات وحش، موزه تاریخ طبیعی و ذخایر ژنتیکی اداره کل حفاظت محیط زیست خراسان رضوی ادامه داد: با پیگیری یگان حفاظت محیط زیست خراسان رضوی، همراهی و مشارکت مردم و مراجع قضایی شهرستان‌های مشهد و طرقبه شاندیز، وضعیت این توله ببر بنگال مشخص شد.

عابدی بیان کرد: مشخصات توله ببر پیدا شده در طرقبه، با توله ببری که در همان ایام سال ۹۵ در مشهد مشاهده شده بود، کاملا مطابقت داشت.

رئیس اداره حفاظت و مدیریت حیات وحش، موزه تاریخ طبیعی و ذخایر ژنتیکی اداره کل حفاظت محیط زیست خراسان رضوی تأکید کرد:این توله ببر در همان زمان به باغ وحش مشهد تحویل داده شد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.