سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برف خشک معابر کرمانشاه را لغزنده کرده است

رئیس اداره آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور استان کرمانشاه گفت : معابر شهر کرمانشاه پوشیده از برف است، نوع برف خشک است و سرمای هوا هم مزید بر علت شده که سطح آسفالت خیابان‌ها به صورت شیشه‌ای یخ‌زده و لغزنده باشد.

خشنودی رئیس اداره آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور استان کرمانشاه گفت : همکاران در همان ساعت اولیه صبحگاهی در سطح خیابا‌ن‌ها در حال خدمت‌رسانی و کنترل ترافیک معابر هستند.

رئیس اداره آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور استان کرمانشاه تصریح کرد: متأسفانه از همان ساعت اولیه صبحگاهی تصادفات زیادی به ما اعلام شده که برخی به صورت زنجیره‌ای بوده حتی برخورد با ۲۰ خودرو هم اتفاق افتاده که توسط همکاران مورد بررسی قرار گرفته است.

وی افزود: بزرگراه‌های امام خمینی (ره) و امام حسین (ع) و سایر مسیر‌های اصلی و خیابان‌های پرتردد کرمانشاه در این شرایط آب و هوایی مستعد تصادف هستند.

خشنودی گفت: با رصد دیگر شهر‌های استان وضعیت هم به همین منوال است که نیاز است رانندگان و شهروندان در صورت لزوم از منزل بیرون آیند و براساس شرایط نوع رانندگی باید کنترل شود؛ سرعت مطمئنه و رعایت فاصله ایمنی بین خودرو‌ها را حتما رعایت کنند و از تغییر مسیر‌های ناگهانی و اقدام به ترمز ناگهانی خودداری کنند.

وی خاطرنشان کرد: شهرداری در حال حاضر در حال نمک‌پاشی در سطح معابر است .

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.