سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دستاوردهای معنوی انقلاب اسلامی برای مردم کهگیلویه و بویراحمد تبیین شود

نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد و امام جمعه شهر یاسوج گفت: تبیین دستاوردهای انقلاب نباید تنها محدود به پیشرفت های مادی باشد بلکه مسائل معنوی هم برای مردم بیان شود.

آیت الله سید نصیر حسینی اظهار کرد: مبلغین، روحانیون و مسئولان نظام باید از ارزش های الهی و دینی دفاع کنند.

او افزود: چنانچه رژیم پهلوی راه پیدا می کرد اثری از ارزش های الهی و دین باقی نمی گذاشت.

نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: مسئول نظام جمهوری اسلامی مسئولیتی چند جانبه دارد و باید به مسائل دینی هم توجه داشته باشد.

آیت الله حسینی عنوان کرد: مدیران با قرآن انس داشته باشند و در بحث تقید شاخص عمل کنند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کهگیلویه و بویراحمد نیز بر اطلاع رسانی اقدامات یکساله دولت سیزدهم در دهه فجر تاکید کرد و افزود: مدیران اقدامات یکساله دولت سیزدهم را از طریق رسانه‌ها به اطلاع مردم برسانند.

سید جواد هاشمی‌مهر دهه فجر را فرصت ارزشمندی برای جهاد تبیین دانست و ابراز کرد: ۲۴ کمیته برای اجرا و نظارت بر برنامه های دهه فجر در استان تشکیل شده است.

او می گوید: علاوه بر برنامه‌های غبارروبی گلزار شهدا، آذین‌بندی و فضاسازی شهری و کاروان شادی چکاوک با همکاری حوزه فرهنگی بسیج سپاه فتح در همه مناطق استان برنامه اجرا می‌کنند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: مدیران شهرستانی پروازی نباشند و اگر اداره ای در شهرستان های جدید التاسیس دایر نشده باشد مدیر مربوطه اقدام کند.

او از برپایی میز خدمت در همه مصلاهای استان در تاریخ ۱۴ بهمن‌ماه خبر داد و گفت: برای اولین بار کنگره استانی زنان تاثیرگذار کهگیلویه و بویراحمد در دهه فجر برگزار می‌شود.

هاشمی‌مهر از برپایی نمایشگاه بزرگ کتاب استان کهگیلویه و بویراحمد پس از چهار سال تاخیر خبر داد و افرود: در مجموع برنامه‌های خوبی در دهه فجر پیش‌بینی شده است.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.