سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

انتشار کتاب حسرتش با من در چهارمحال و بختیاری

کتاب «حسرتش با من» از سوی حوزه هنری چهارمحال و بختیاری منتشر شد.

مسئول دفتر فرهنگ و مطالعات پایداری حوزه هنری چهارمحال و بختیاری گفت: این کتاب خاطرات «مریم السادات حسینی» همسر «سردار شهیدحاج کمال فاضل» فرمانده دلیر گردان یا زهرا سلام الله علیها از تیپ ۴۴ قمر بنی هاشم استان در دوران هشت سال دفاع مقدس از سوی حوزه هنری چهارمحال و بختیاری منتشر شد.

قاسم فتاحی افزود: واحد فرهنگ و مطالعات پایداری حوزه هنری انقلاب اسلامی در راستای اهداف، وظایف و رسالت‌های خود، توجه به ثبت، ضبط و تدوین و انتشار خاطرات همسران رزمندگان و نیز شهدای دوران دفاع مقدس را در اولویت برنامه‌های خود قرار داده و پس از چاپ و انتشار کتاب ندیده عاشقش شدم (خاطرات سرکار خانم سهیلا رئیسی همسر سردار شهید ایرج آقابزرگی) اقدام به انتشار دومین اثر در این موضوع کرده است.


بیشتر بخوانید


وی گفت: این کتاب به قلم «سرکار خانم طاهره حمزه پور اسدی» تدوین و به زیور طبع آراسته شده است.

فتاحی افزود: صمیمیت، صداقت، سادگی و صراحت لهجه خانم حسینی در بیان خاطرات خود از دوران زندگی در خانه پدری تا زمان شهادت همسر، و تدوین روان این خاطرات، کتاب را به اثری خواندنی تبدیل کرده است.

وی کتاب «حسرتش با من» را تازه‌ترین اثر دفتر فرهنگ و مطالعات پایداری حوزه هنری استان عنوان کرد و گفت: ثبت وقایع، حوادث و خاطرات مرتبط با موضوع دفاع مقدس با بهره گیری از شیوه مصاحبه و تاریخ شفاهی، ضمن بازخوانی بخشی از تاریخ معاصر ایران، یادآور روحیه مقاومت، سلحشوری و ایمان و اخلاص انسان‌هایی است که عاشقانه تمام هستی خویش را در طبق اخلاص نهاده و با دل کندن از تمام دلبستگی‌ها و تعلقات دنیایی راه ایثار و فداکاری در دفاع از آرمان‌ها و اعتقادات خویش را برگزیدند.

کتاب «حسرتش با من» در دی ماه سال ۱۴۰۱ توسط انتشارات سامان دانش و در شمارگان هزار نسخه روانه بازار نشر شده است و به زودی از سوی حوزه هنری برای این کتاب رونمایی گرفته خواهد شد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.