سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

درپی تشدید بحران انرژی در اروپا

صد‌ها نانوا در پاریس دست به اعتراض زدند

منابع خبری می‌گویند بیش از هزار نانوا به دلیل قیمت بالای انرژی در خیابان‌های مرکزی پایتخت فرانسه دست به تظاهرات اعتراضی زدند.

حدود هزار نانوا با تجمع در میدان ملت پاریس به قیمت بالای شاخص‌های انرژی در این کشور اعتراض کردند و با تجمع در مقابل ساختمان وزارت اقتصاد این کشور خواستار پاسخگویی مقامات دولتی در این باره شدند.

به گزارش خبرگزاری رسمی فرانسه، تظاهرکنندگان با در دست داشتن نان باگت و سر دادن شعار‌هایی از قبیل "نانوا‌ها حذف شدند" و یا "نانوایان در خطرند" خواستار تعیین سقف قیمت انرژی شدند.

دولت فرانسه در ماه جاری اعلام کرد که علاوه بر کمک به پرداخت صورتحساب‌ها که قبلاً برای مشاغلی که به دلیل بحران انرژی در معرض قبوض بالای برق قرار دارند، کار بر روی تعویق پرداخت مالیات و سهم مشارکت را نیز آغاز کرده است.

الیزابت بورن، نخست وزیر فرانسه اظهار داشت که نانوایان در تلاش هستند تا پرداخت‌های نقدی خود را کاهش دهند، همچنین مالیات، سهم مشارکت‌های اجتماعی خود و اولین قبوض برق امسال را در طول سال پرداخت کنند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۱۶:۳۴ ۰۶ بهمن ۱۴۰۱
باز یه عده خواهند گفت نه اینا فتوشاپه اروپایی های بقدر مصرف ده سالشون گاز ذخیره دارند به تمام نانوایان هم گاز ارزان یا رایگان ميدند فرانسه که نگو ابدا همچین چیزایی نداره کشور برج ایفل نه باور نکید دروغ میگن