سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فرماندار فهرج با لباس پاسداری در سپاه حضور پیدا کرد

فرماندار فهرج با لباس مقدس پاسداری در سپاه این شهرستان حضور یافت و ضمن بی اثرخواندن اقدام ضدایرانی پارلمان اروپا علیه سپاه پاسداران، حمایت قاطع خود را از این نهاد اعلام کرد.

در این اقدام ارزشمند، جمعی از مسئولان، معتمدین، سران طوایف، عشایر و نیرو‌های جبهه انقلاب، فرماندار فهرج را همراهی کردند.

سعیدنیا در دیدار با فرمانده و کارکنان سپاه فهرج گفت: امروز با حضور در ناحیه مقاومت بسیج سپاه، حمایت چندین باره خود را از مجموعه سپاه پاسداران اعلام می داریم.

او افزود: همچنین برخود لازم می دانم از سرهنگ سنجری فرمانده پرتلاش فهرج که توانسته با روحیه جهادی محبوبیت خاصی بین مردم پیدا کند و خدمتگزار شایسته‌ای برای آنان باشد، قدردانی کنم.

سعیدنیا تصریح کرد: تا آخرین قطره خونی که در وجودمان است، پای آرمان‌های انقلاب و این نهاد مقدس هستیم و مطمئناً اقدام نابخردانه پارلمان اروپا ذره‌ای از عشق و علاقه مردم به این نهاد مقدس را نمی کاهد.

فرماندار فهرج گفت: سپاه پاسداران در قلب ملت ایران جای دارد و هر کجا که نیاز باشد یاریگر مردم در عرصه‌های مختلف است.

سرهنگ پاسدار حسن سنجری فرمانده سپاه فهرج نیز در جمع اقشار مختلف مردم و مسئولین این شهرستان با ابراز خرسندی از اقدام ارزشمند آنان در اعلام حمایت از سپاه پاسداران گفت: بنده بعنوان خادم مردم شهرستان فهرج به همه شما افتخار می کنم و از تک تک شما کمال تشکر را دارم.

او افزود: پاسدار واقعی شما عزیزانید؛ چرا که همیشه حافظ دستاورد‌های انقلاب بوده و هستید.

سرهنگ سنجری با بیان اینکه سپاه پاسداران از بدو تاسیس نوکر و سپر بلای مردم بوده و در همه عرصه‌ها از قبیل نظامی، اقتصادی، محرومیت زدایی و ... نقش آفرینی کرده است، افزود: جا دارد از سعیدنیا فرماندار دلسوز، انقلابی و مردمی فهرج و همه کسانی‌که وی را در این اقدام ارزشمند همراهی کردند، صمیمانه قدردانی کنم.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.