سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

۶۰ مدرسه در مشهد دچار ترکیدگی لوله آب شدند

هنوز چند روزی از تعطیلی مدارس به دلیل برودت هوا نگذشته که باز هم برخی مدارس در مشهد،به دلیل ترکیدگی لوله های آب و خرابی تاسیسات شوفاژ تعطیل شدند.

جاسم حسین پور مدیر کل نوسازی مدارس خراسان رضوی گفت: تعداد ۶۰ مدرسه در مشهد به دلیل قطعی گاز و برودت هوا دچار ترکیدگی لوله‌های آب شده اند، این موضوع علاوه بر اینکه خسارت‌هایی را به همراه داشته است باعث تعطیلی مدارس و غیر حضوری شدن کلاس‌های درس شده است.

او افزود: تعداد ۶۰ مدرسه در مشهد به دلیل قطعی گاز و برودت هوا دچار ترکیدگی لوله‌های آب شده اند که خسارت‌هایی را در بر داشته است.

مدیر کل نوسازی مدارس خراسان رضوی ادامه داد: قبل ازفرا رسیدن سرما، دستورالعمل‌هایی به ادارات آموزش و پرورش سراسر استان داده شد و هشدار‌های لازم برای جلوگیری از آسیب به ساختمان تاسیسات مدارس صادر گردید هزینه خسارت مدارسی که دچار خسارت جزئی شده اند توسط مدارس و آموزش و پرورش انجام می‌شود.

حسین پور بیان کرد:مدارسی که دچار خسارت‌های کلی شده اند پیش بینی لازم برای تامین تجهیزات مورد نیاز به عمل آمده است.

او در خصوص تجهیز مدارس به سیستم گرمایشی تصریح کرد: همه‌ی مدارس مجهز به سیستم گرمایشی هستند تعداد ۱۰ هزار و ۵۰۰ کلاس درس و همچنین هزار و ۸۰۰ مدرسه از بخاری گازی معمولی استفاده میکنند که طبق استاندارد نباید سیستم گرمایشی مدرسه‌ای با بخاری باشد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.