سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیر فرودگاه شهدای ایلام خبر داد

️پیشرفت ۹۹درصدی ترمینال جدید فرودگاه ایلام

مدیر فرودگاه شهدای ایلام با اشاره به ️پیشرفت ۹۹درصدی ترمینال جدید فرودگاه ایلام، گفت: زیرساخت‌های فرودگاه ایلام برای افزایش تعداد پرواز فراهم است.

محمد جواد یگانه مدیر فرودگاه شهدای ایلام در نشست خبری اظهار داشت: ترمینال جدید ایلام با ۹۹ درصد پیشرفت فیزیکی با اعتبار ۵٠٠ میلیارد ریال در متراژ ۶ هزار متر در آستانه بهره برداری است.

وی گفت: همچنین محوطه سازی فرودگاه ایلام با تامین اعتبار ۶٠٠ میلیارد ریال در حال اجرا است.

وی افزود: در سال جاری در فرودگاه ایلام بیش از ۱۲٠٠ میلیارد ریال اعتبار در سال ۱۴٠۱ جذب شده است.

وی اظهار کرد: زیر ساخت‌های فرودگاهی ایلام به سه پروژه مهم ترمینال جدید، موتور خانه مرکزی، محوطه سازی در حال اجرایی شدن است.

وی بیان کرد: در این فرودگاه در ۱۰ ماهه گذشته یک هزار و ۷۷۳ پرواز نشست و برخاست و جابجایی ۱۳۲ هزار و ۵۰۲ مسافر و انتقال ۱۰۶ تن بار انجام شده است.

وی گفت: فرودگاه ایلام بستر مناسبی برای انجام پرواز‌های شرکت‌های هواپیمایی است و در این راستا اجرای پروژه‌های جدید زیر ساختی در این مکان در حال انجام است.

وی افزود: هم اکنون ۲۵ شرکت هواپیمایی در کشور فعال است که از این تعداد ۳ شرکت در استان همکاری می‌کند.

وی گفت: برای خدمات رسانی به مسافران، فرودگاه ایلام با ارگان‌های نظامی و انتظامی، شرکت‌های هواپیمایی، حفاظت فیزیکی، مرکز سوختگیری، و.. همکاری دارد.

وی ادامه داد: شرکت‌های خدمات فرودگاهی که در فرودگاه به مسافران خدمات ارائه خواهند داد مستقل و باید مجوز از سازمان هواپیمایی کشور کسب کنند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.