سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اجرای بیست و دومین مرحله از طرح عملیاتی ظفر در مازندران

جانشین فرمانده انتظامی مازندران اجرای بیست و دومین مرحله طرح عملیاتی ظفر در ۵ شهرستان استان خبر داد.

سرهنگ سید موسی حسینی جانشین فرمانده انتظامی مازندران گفت: به منظور برقراری نظم و امنیت عمومی و مقابله با ناهنجاری‌های اجتماعی بیست و دومین مرحله از طرح عملیاتی ظفر با بکارگیری ۹۲ تیم عملیاتی و بطور همزمان در شهرستان‌های ساری، سوادکوه شمالی، تنکابن، نور، بابلسر و محمودآباد به اجرا در آمد.

او افزود: در اجرای این طرح ۳۵ قاچاقچی و عامل افیونی و ۱۸ معتاد متجاهر دستگیر و در مجموع ۲۹ کیلو و ۸۴۷ گرم انواع مواد مخدر از آنان کشف شد.

سرهنگ حسینی از عملیات ویژه مقابله با سرقت در اجرای این طرح خبر داد و گفت: با دستگیری ۵۲ سارق مقادیر قابل توجهی اموال سرقتی، ۲ دستگاه خودرو و یک دستگاه موتورسیکلت سرقتی مجموعا به ارزشی بالغ بر ۴۰۰ میلیون رلام از مخفیگاه‌های این سارقان کشف شد.

حسینی به کشف ۲۷ قبضه سلاح شکاری غیر مجاز در این طرح نیز اشاره کرد و افزود: ۵۴ خودرو و ۹ دستگاه موتورسیکلت به دلیل ایجاد مزاحمت برای مردم و رعایت نکردن قرانین و مقررات راهنمایی و رانندگی در این طرح توقیف شد.

او همچنین از دستگیری ۱۹۵ متهم تحت تعقیب مرجع قضائی خبر داد و گفت: در راستای مبارزه با قاچاق کالا ۱۲ تن چوب جنگلی، ۱۳۲ دستگاه تولید ارز دیجیتال و مقادیر قابل توجهی کالای خارجی جمعا به ارزشی بالغ بر ۲ میلیارد و ۳۶۰ میلیون ریال کالای قاچاق از قاچاقچیان کشف شد.

حسینی از اخطار پلمب به ۲۳ واحد صنفی متخلف در اجرای طرح ناظر در این عملیات نیز خبر داد و افزود: ۱۲ واحد صنفی پلمب و متصدیان آن به مرجع قضائی معرفی شدند.

او با اشاره به دستگیری ۴ مخل نظم و امیت عمومی و کشف ۸ قبضه قمه و آلات شرارت از این افراد در این عملیات، از ادامه این طرح در استان خبر داد و با اشاره به عزم قاطع پلیس در مقابله با هرگونه ناهنجاری‌های اجتماعی و مقابله با مخلان نظم و امنیت عمومی از مردم خواست: برای برقراری نظم و امنیت مطلوب جامعه با پلیس همکاری کنند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.