سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نماینده گرمسار و آرادان در مجلس:

برخی مدیران استان سمنان هم‌سو با سیاست‌های دولت سیزدهم نیستند

مطهری با بیان اینکه برخی مدیران استان همسو با دولت نیستند گفت: مردم شهرستان‌ها برای هر کار کوچکی باید به مرکز استان مراجعه کنند.

اردشیر مطهری نماینده گرمسار و آرادان در مجلس گفت: درد مزمن تمرکز اختیارات، مردم را برای هر کاری از شهرستان‌ها به مرکز استان می‌کشاند و این موضوع به دشواری‌های مردم در این شرایط بد اقتصادی افزوده است.

وی با بیان اینکه برخلاف سیاست‌های دولت برای تمرکز زدایی، در عملکرد بسیاری از مدیران کل استان سمنان همسویی و تبعیت با برنامه دولت سیزدهم دیده نمی‌شود، افزود: متأسفانه شاهد فرآیند رفتار آزاردهنده و هزینه‌بر کشاندن مردم از شهرستان‌ها به مرکز استان هستیم.

این عضو خانه ملت با اشاره به اینکه همیشه یکی از گلایه‌های مدیران کل از وزارتخانه‌ها تمرکز گرایی و عدم واگذاری اختیارات به مدیران استانی بوده است، گفت: ریشه بی عدالتی‌ها و عدم توازن در پیشرفت نقاط مختلف کشور و شهرستان‌ها در تمرکزگرایی و تجمیع منابع و اختیارات است.

مطهری با بیان اینکه هر چند برای تمرکز زدایی عزم جدی در دولت وجود دارد و در تصمیمات کلان و در سطح وزارتخانه‌ها نیز آن را مشاهده می‌کنیم و حتی واگذاری امور از وزارتخانه‌ها به مدیران استانی در بسیاری موارد آغاز شده، اما این روند بین ادارات کل استان سمنان دیده نمی‌شود، تاکید کرد: متأسفانه در عملکرد اغلب مدیران کل استان همسویی و تبعیت با برنامه‌های دولت در رفع تمرکز گرایی دیده نمی‌شود.


تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.