سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پنتاگون: تعهد ما به امنیت اسرائیل خدشه ناپذیر است

درپی رزمایش مشترک رژیم صهیونیستی با آمریکا سخنگوی پنتاگون تاکید کرد واشنگتن تعهدی خدشه ناپذیر به این رژیم دارد.

 آمریکا و رژیم صهیونیستی یک رزمایش نظامی را آغاز کردند. این یک رزمایش مشترک است و در آن از مهمات واقعی استفاده می‌شود. این رزمایش در اراضی اشغالی و شرق دریای مدیترانه انجام می‌شود. این بزرگترین رزمایشی است که آمریکا همراه این رژیم انجام می‌دهد.

براساس گزارش خبرگزاری رویترز، پت رایدر، سخنگوی پنتاگون در این خصوص گفت: این زمایش نشان دهنده اهمیت و تعهد آمریکا به امنیت اسرائیل است. تعهد آمریکا به امنیت اسرائیل خدشه ناپذیر است. بیش از ۱۰۰ فروند هواپیما,۱۲ فروند کشتی نیروی دریایی، خودرو‌های هاموی، سیستم‌های توپخانه‌ای و سیستم‌های راکتی چند منظوره در این رزمایش مشترک شرکت دارند. این رزمایش توانایی‌های ما را در زمین، هوا، دریا و بخش سایبری و فضایی افزایش می‌دهد. این در نهایت توانایی‌های ما را برای مقابله با وقایع غیرمنتظره و نشان دهنده اهمیت و تعهد آمریکا به امنیت خاورمیانه (غرب آسیا) است.

روز گذشته نیز مقامات آمریکایی اعلام کردند رزمایش این کشور به همراه رژیم صهیونیستی، نشان خواهد داد آمریکا چطور می‌تواند کارآیی نیروهای آماده مبارزه‌اش در خاورمیانه را حتی در سایه تمرکز بر جنگ روسیه با اوکراین و رقابت شدید با چین، ارتقا دهد.

ماه گذشته نیز نظامیان آمریکایی و صهیونیستی رزمایش مشترکی را به همراه جنگنده‌های اف-۱۵ آمریکا و جنگنده‌های اف-۳۵ رژیم صهیونیستی در پایگاه نظامی «نواتیم» برگزار کردند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.