سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

زمان صدور مجوزهای تغییر کاربری از سال آینده کاهش می یابد

مدیرکل دفتر حفظ اراضی سازمان امور اراضی گفت: زمان صدور مجوزهای تغییر کاربری اراضی با پیوستن ۷ دستگاه باقی مانده کاهش می یابد.

آشتیانی درباره  علت طولانی شدن زمان پاسخ به استعلامات تغییر کاربری اراضی گفت:  با ایجاد سيستم الکترونیکی و همچنين با ایجاد سامانه پنجره واحد و مدیریت زمان این مشکل برطرف می شود و امیدوار هستیم  در این فرصت دو ماهه  تمامی دستگاه ها به این پنجره واحد بپیوندند .

به گفته مدیرکل دفتر حفظ اراضی سازمان امور اراضی، تاکنون ۱۷ دستگاه برای پیوستن به  این پنجره واحد همکاری کرده و تنها  ۷ دستگاه  از جمله  بنیاد مسکن و وزارت دفاع  به علت  نبود زیر ساخت‌ باقی مانده است .

او می گوید:  عدم وجود داده و اطلاعات  باعث  تعویق در استعلامات دستگاه ها بوده و امیدوار هستیم از سال آینده  این مشکل برطرف شود. همچنین  از ۵ فروردین نتایج استعلامات این دستگاه ها ابلاغ  می شود، ما تمامی دستگاه ها را مکلف کرده ایم که نتایج را ظرف یک ماه ابلاغ کنند و از  سال جدید با هماهنگی بین دستگاه‌ها این مشکل برطرف می شود. 

او گفت:  بخشی از استعلامات هنوز دستی است که  باعث طولانی شدن اين موضوع شده  و با پیوستن  و ثبت اطلاعات مجوزها صادر می شود. 

آشتیانی گفت: در سازمان امور اراضی کشور سامانه های مختلف  برای صدور مجوز حتما باید دستگاه های دیگر را همکاری کنند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.