سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

معاون اول رئیس جمهور:

گازرسانی به منازل سیستان و بلوچستان ۶۴ درصد پیشرفت فیزیکی دارد

مخبر گفت: با اقدامات ارزشمند دولت سیزدهم عملیات گازرسانی به منازل و سایر مراکز سیستان و بلوچستان هم‌اینک به ۶۴ درصد رسیده است.

محمد مخبر   در بدو ورود به فرودگاه زاهدان  اظهارداشت: دولت سیزدهم اقدامات بسیار خوبی برای گازرسانی به سیستان و بلوچستان در حال انجام دارد که امیدواریم هر چه زودتر مشکل این استان برای همیشه در بحث کمبود گاز برطرف شود.

وی بیان کرد: به دستور رئیس جمهور به همراه وزرای نیرو و نفت به سیستان و بلوچستان سفر کردیم تا از نزدیک مشکلات انرژی و کم آبی این استان را بررسی و در این زمینه تصمیماتی اتخاذ شود.

معاون اول رئیس جمهور گفت: سیستان و بلوچستان در حالیکه در کنار دریا قرار دارد و یک دریایی هم تحت عنوان آبهای ژرف در زیر زمین قرار دارد مناسب نیست که با مشکلات کم آبی مواجه باشد.

وی تصریح کرد: دولت سیزدهم برای رفع مشکل کم آبی سیستان و بلوچستان طرح‌هایی همچون طرح انتقال آب دریا، استفاده از آب‌های ژرف و همچنین پیگیری حقابه هیرمند را به طور جد دنبال می‌کند.

مخبر با اشاره به سفر خود به زابل افزود: در این شهرستان در زمینه انرژی و کمبود جایگاه که البته این مشکل در کل سیستان و بلوچستان وجود دارد مباحثی مطرح و در این زمینه تصمیماتی گرفته خواهد شد.

وی بیان کرد: اقدامات بسیار خوبی توسط دولت سیزدهم در سیستان و بلوچستان در زمینه اشتغال و مسکن در حال انجام است.

معاون اول رئیس جمهور تصریح کرد: رئیس جمهور شهریور ماه پارسال سفری به سیستان و بلوچستان داشتند که این سفر مصوباتی را در پی داشت که در آخرین وضعیت مصوبات پیگیری می شود.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.