سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پایان تاریک زندگی زوج فردیسی

رئیس پلیس آگاهی البرز گفت: زنی که با همدستی یکی از دوستانش اقدام به قتل همسر خود از طریق خفه کردن با سیم کابل کرده بود، توسط پلیس شناسایی و دستگیر شد.

سرهنگ محمد نادربیگی رئیس پلیس آگاهی البرز  گفت: در پی کشف یک جسد ناشناس در روستای آدران جاده چالوس توسط عوامل انتظامی، بررسی موضوع برای شناسایی هویت و وقوع جرائم احتمالی در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت.

او افزود: بررسی‌های اولیه حاکی از این بود که متوفی که فردی حدودا۴۰ ساله بود، به وسیله کابل سیم در محلی دیگر خفه شده و سپس جسد او به خارج شهر منتقل شده است.

رئیس پلیس آگاهی استان البرز گفت: در ادامه تحقیقات کارآگاهان متوجه شدند که متوفی دارای اختلافات گسترده با همسرش بوده که ظن وقوع جنایت از سوی همسر مقتول در ذهن پلیس قوت گرفت.

او افزود: با انجام تحقیقات تخصصی و به کارگیری اقدامات پلیسی و اطلاعاتی برای کارآگاهان محرز شد که همسر متوفی با همدستی یکی از دوستانش نقشه قتل نامبرده را اجرا و پس از خفه کردن با سیم کابل برق، جسد وی را در خارج شهر رها کرده اند.

سرهنگ نادربیگی ادامه داد: بلافاصله مخفیگاه متهمان با انجام اقدامات پلیسی شناسایی و با هماهنگی مقام قضایی نامبردگان در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر شدند.

رئیس پلیس آگاهی استان البرز با بیان اینکه متهمان با مشاهده مستندات پلیس به ناچار لب به اعتراف گشوده و به قتل متوفی اقرار کردند، خاطرنشان کرد: پس از تکمیل پرونده قاتلان برای انجام مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.