سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اختصاص اعتبار میلیاردی رئیس جمهور برای یزدی‌ها

استاندار یزد گفت: در سفر دوم رئیس جمهور به استان بیش از چهار هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان مصوبه برای تکمیل طرح‌های استان اخذ شد.

مهران فاطمی استاندار یزد در نشست تبیین دستاورد‌های سفر ریاست جمهوری اسلامی ضمن قدر دانی از مردم استان از استقبال گرم از رئیس جمهور به استان یزد گفت: از مردم به دلیل خلق حماسه بزرگ در جریان سفر رئیس جمهور به استان، صمیمانه و از صمیم قلب قدردانی می‌کنم. 

او افزود: حضور با بصیرت آن‌ها در صحنه، با وجود همه تهدیدات، فشار‌ها و تبلیغات دشمن، بر بنده واجب کرد که این جمله را در وصف مردم یزد بگویم که تمام قد در مقابل عظمتان تعظیم می‌کنیم و جانمان هزاران بار فدای شما مردم عزیز، مومن و منحصر به فرد یزد.

استاندار ادامه داد: از اهالی تمامی شهرستان‌های استان که میزبان رئیس جمهور، وزیران و معاونان وزیران بودند و به خوبی رسم میزبانی را به جای آوردند نهایت تشکر را دارم.

او با اشاره به مصوبه بیش از چهار هزار و ۵۰۰ میلیارد تومانی سفر دوم رئیس جمهور به استان برای تکمیل طرح‌ها گفت: آب همواره فصل مشترک خواسته مردم استان بوده و همین موضوع ما بر این داشت تا از روز‌های ابتدایی دولت سیزدهم در مسیر تحقق این خواسته گام برداریم.

فاطمی ادامه داد: عملیات اجرایی خط  انتقال آب از دریا با اعتبار ۱۵۰ هزار میلیارد تومان و ساخت بیش از ۲۰ هزار مسکن ویلایی در استان در سفر اخیر رئیس جمهور آغاز شد.

او اظهار داشت: همچنین در این سفر، بیش از ۱۹۸ هزار میلیارد تومان تفاهمنامه سرمایه گذاری در استان منعقد شد.

استاندار یزد تصریح کرد: در سفر اول رئیس جمهور هفت هزار و ۷۰۰ میلیارد تومان مصوب و مقرر گردید این مبلغ طی سه سال به استان پرداخت شود. طی یکسال اخیر بیش از سه هزار میلیارد به طرح‌های استان تزریق شد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.