سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ایران خودرو در یک روز ۳۶۵۸ دستگاه موتور تولید کرد

گروه صنعتی ایران خودرو توانست دوم بهمن ماه از تولید روزانه موتور سواری و تجاری ۳۶۵۸ دستگاه عبور کند.

کیانوش پورمجیب قائم مقام تامین و تولید گروه صنعتی ایران خودرو از تولید ۷۰۲۷ موتور خودرو‌های سنگین و نیمه سنگین ایران خودرو دیزل از ابتدای سال خبر داد و گفت: در حال حاضر تولید روزانه در شرکت ایدم که تولیدکننده موتور‌های دیزل ایران خودرو است، به طور میانگین ۴۸ دستگاه است که نسبت به سال گذشته از رشد و وضعیت بسیاری مناسب تری برخوردار است.

او ادامه داد: رسیدن به این میزان از تولید موتور بیانگر عزم و اراده مجموعه کارکنان گروه صنعتی ایران خودرو در افزایش عرضه و ارایه محصول باکیفیت به مردم است.

پورمجیب گفت: با افزایش تولید در حوزه موتور خودرو این نوید را به مردم  می‌دهیم که در آینده در تولید خودرو‌ها نیز شاهد افزایش تیراژ تولید و تنوع محصولات خواهیم بود.

او با اشاره به تنوع موتور‌های تولیدی ایران خودرو گفت: در گذشته موتور‌های تولیدی از تنوع و کیفیت کم تری برخوردار بودند و بیش‌ترین سهم را در میان تولیدات، موتور‌های پیکان و وانت را به خود اختصاص می‌دادند که از سطح فناوری کم تری برخوردار بودند.

قائم مقام تامین و تولید ایران خودرو با بیان اینکه موتور‌های جدید قابل مقایسه با گذشته نیست، گفت: این موتور‌ها بسیار پیشرفته‌تر است که می‌توان به انواع موتور‌های XUP، EF۷، EF+، TU۵، TU۵ اشاره کرد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
حبیب
۲۰:۵۳ ۰۵ بهمن ۱۴۰۱
کیفیت چیییییییی؟؟؟؟؟؟؟؟؟
کاظم
۲۰:۲۵ ۰۴ بهمن ۱۴۰۱
خواهشاً به اسم ما هم یه ماشین دربیاید از سال 98ثبت نام میکنم هنوز هیچی به هیچی