سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

گازگرفتگی علت مسمومیت دانشجویان دانشگاه سیدجمال الدین اسدآبادی

روابط عمومی دانشگاه سیدجمال الدین اسدآبادی اعلام کرد: علت مسمومیت تعدادی از دانشجویان دختر ساکن در خوابگاه گازگرفتگی خفیف بوده است.

بنابر اعلام روابط عمومی دانشگاه سیدجمال الدین اسدآبادی، صبح روز دوشنبه سوم بهمن ماه  ۶۰ نفر از دانشجویان دختر ساکن در خوابگاه شماره ۱ دانشگاه سید جمال الدین اسدآبادی، با علائم سردرد، سرگیجه و تهوع به بخش اورژانس بیمارستان قائم (ع) اسدآباد مراجعه کردند و همه بعد از معاینه و درمان مرخص شدند.  
با اقدام مسئولانه مدیریت و کادر بیمارستان فوری اقدامات لازم سرپایی و بستری موقت در اورژانس برای آنان صورت گرفت که مشخص شد بروز این علائم به علت گازگرفتگی خفیف بوده است که تا ظهر همین روز پس از اطمینان از بهبودی و سلامت کامل این دانشجویان، ترخیص شده و به خوابگاه بازگشتند.

خوشبختانه رسیدگی این موضوع به سرعت و با همراهی معاونت دانشجویی دانشگاه در دستور کار مراجع مربوطه شهرستان قرار گرفت که امید است با تدابیر در نظر گرفته شده از تکرار وقایع این چنینی جلوگیری شود.

به اطلاع می‌رساند تمامی دانشجویان خوابگاه در صحت و سلامت کامل به سر می‌برند.

روابط عمومی این دانشگاه اعلام کرد: همچنین در پی سرمای کم سابقه حاکم بر استان همدان، مجموعه دانشگاه در تلاش است تا ضمن مدیریت مصرف انرژی در فضا‌های دانشجویی، شرایط دمایی مطلوب دانشجویان در خوابگاه را فراهم سازد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.