سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

انفجار سیلندرگاز مایع در ایرانشهر چهار نفر را راهی بیمارستان کرد

سرپرست اورژانس پیش بیمارستانی و مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر گفت: بر اثر نشت و انفجار سیلندرگاز مایع در این شهرستان چهار نفر راهی بیمارستان شدند.

علیرضا ایرندگانی سرپرست اورژانس پیش بیمارستانی و مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر  اظهار داشت: صبح امروز خبر نشت و انفجار سیلندرگاز گاز مایع در ایرانشهر به مرکز پیام اورژانس این شهرستان اعلام شد که بلافاصله نزدیک‌ترین پایگاه‌های اورژانس به محل حادثه اعزام شدند.

وی بیان کرد: در این حادثه چهار نفر از شهروندان ایرانشهری مصدوم که پس از دریافت خدمات پیش بیمارستانی جهت اقدامات تخصصی به بیمارستان خاتم الانبیاء (ص) ایرانشهر منتقل شدند.

سرپرست اورژانس پیش بیمارستانی و مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر گفت: بررسی‌های اولیه نشان می‌دهد که نشت سیلندر گاز خانگی سبب وقوع این حادثه شده است.



تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۱۲:۱۵ ۰۴ بهمن ۱۴۰۱
سیلندراگر نشت داشته باشه بیرون منفجر میشه نه خود سیلندر در نشت گاز خانگی خانه منفجر نه پیک نیک و سیلندرمگر اینکه بسیار بسیار سیلندر داغ شود و فشار ان بالا رود بعد اونوقت حادثه طور دیگه ای خواهد بود متاسفانه کسانی که ایزوگام کار میکنند سیلندر ها را حرارت شدید داده و بعد از ارتفاع پرت میکنند وبعد یک بیجاره ای که داره در جایی از سیلتدر استفاده درست میکنه بیخش منفحر نیشه از ماست که بر ماست