سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

گسترش مرزهای دانش، از اهداف جشنواره رازی

معاون تحقیقات وزارت بهداشت گفت: هدف از برگزاری جشنواره رازی بر اساس شناسایی ظرفیت‌های انسانی سلامت و تشکیل شبکه نخبگانی سلامت است.

 یونس پناهی معاون تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت در افتتاحیه بیست و هشتمین جشنواره تحقیقات و فناوری علوم پزشکی رازی  اظهار داشت: برای این جشنواره شورای عالی به ریاست مقام عالی وزارت تشکیل شد و روسای دانشگاه‌های علوم پزشکی نیز در کمیته‌های تخصصی علوم پایه، علوم بالینی، دانشجویی و فناوری سلامت حضور داشتند.

پناهی خاطرنشان کرد: برای تشویق و ترغیب ساختار‌های در حال توسعه بخش دانشجویی را از بخش نخبگان جدا کردیم.

معاون تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی خاطر نشان کرد که در این همایش بر شاخص‌های پاسخگویی اجتماعی اثرگذاری پژوهشی سرآمدان علمی بین المللی و ترغیب و تشویق محققان نسل سوم تمرکز داریم.

وی در خصوص افزایش استقبال از جشنواره عنوان کرد: طی دو سال گذشته بالاترین میزان استقبال از جشنواره رازی را شاهد بودیم امسال ۵۷۰ شرکت کننده در ۴ کمیته تخصصی با یکدیگر رقابت کردند که از برکات توجه به علم و مرجعیت علمی در کشور به شمار می‌رود.

 پناهی همچنین به عوامل موثر در انتخاب کیفی محققان اشاره کرد و اظهار داشت: در این دوره از جشنواره رازی مبنای انتخاب محقق کاربردی بودن، اولویت موضوع، تولید دانش و گسترش مرز‌های دانش بر اساس اجماع داوران بوده است.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.