سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

استاندار چهارمحال و بختیاری؛

مردم شاهد خدمات بی منت بسیجیان هستند

حیدری گفت: هرکجا که سخن از محرومیت به میان می‌آید سپاهیان و بسیجیان، داوطلبانه حضور پیدا می‌کنند و مردم نیز شاهد خدمات بی منت آن‌ها هستند.

غلامعلی حیدری استاندار چهارمحال و بختیاری در دیدار با فرمانده و مسئولان سپاه حضرت قمربنی هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری، اظهار داشت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی پرچم‌دار مقابله با داعش است و حقیقتا حق زیادی بر گردن دنیا و مردم جهان دارد.

وی افزود: اقدام پارلمان اروپا نشان از عجز و شکست دشمنان در مقابل عظمت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی دارد، دشمن دنبال آن بود که از موفقیت‌های مهم بعد از انقلاب‌اسلامی از نیرو‌های قهرمان مسلح جمهوری اسلامی و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی انتقام بگیرد و بنابراین پارلمان اروپا این اقدام نابخردانه و نسجیده را انجام داد تا بلکه تفرقه بیندازد و روحیه این عزیزان را تضعیف کند.


بیشتر بخوانید


حیدری با اشاره به خدمات سپاه و بسیج در عرصه‌های محرومیت‌‎زدایی استان، اضافه کرد: سپاه اقدامات ارزشمندی در حوزه سازندگی انجام داده و گام‌های بلندی در راستای خدمات رسانی برداشته است و خوشبختانه در استان ما در حوزه‌های مختلف قرارگاه خاتم الانبیاء ورود پیدا کرده و شاهد خدمات رسانی در بخش محرومیت‌زدایی هستیم.

وی ادامه دارد: هرجا محرومیت وجود دارد، برادران عزیز سپاه و بسیج داوطلبانه حضور پیدا می‌کنند و مردم شاهد خدمات بی‌منت آن‌ها هستند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.