سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان:

واحدهای نهضت ملی مسکن زنجان در کمترین زمان تحویل داده می‌شود

اصغر اسماعیلی گفت: پیشرفت فیزیکی طرح‌های نهضت ملی مسکن در زنجان به طور میانگین بیش از ۳۰ تا ۴۰ درصد است و تلاش می‌کنیم تا پروژه‌ها در کمترین زمان ممکن به مرحله تحویل برسد.

اصغر اسماعیلی مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان با بیان اینکه هم اکنون بیش از ۱۷ هزار و ۵۰۰ واحد از پروژه‌های نهضت ملی مسکن در دست احداث است، گفت: از این تعداد حدود ۱۶ هزار واحد در شهر زنجان در حال اجرا است.

وی با بیان اینکه پروژه‌های نهضت ملی مسکن در غرب و شرق زنجان احداث می شود، اضافه کرد: تعداد محدودی از این واحدها قبل از پایان سال در زنجان قابل افتتاح است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان با بیان اینکه طرح پایش پروژه‌های نهضت ملی مسکن در استان زنجان با هدف تسریع در روند اجرای آنها از دی امسال آغاز شده است، گفت: هر هفته جلسه کارگروه مسکن استان به منظور پایش میزان پیشرفت فیزیکی با حضور اعضای کارگروه مسکن در محل کارگاه‌ پروژه‌های نهضت ملی مسکن و نیز سالن جلسات اداره کل برگزار می‌شود.

به گفته وی، این کار با محوریت بررسی مشکلات و همچنین تعیین برنامه زمان بندی تحویل واحدها به متقاضیان برگزار می‌شود.

اسماعیلی با بیان اینکه بازدید از پروژه‌های نهضت ملی مسکن به طور مرتب و هفتگی انجام می گیرد، افزود: از نزدیک روند پیشرفت پروژه‌ها و کارها را رصد می‌کنیم چرا که تنها هدف ما خانه دار شدن مردم به زودی است و برای تحقق این مهم تمام تلاش خود را می‌کنیم.



تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.