سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پیشرفت ۷۸۱ درصدی استخراج مواد معدنی در خراسان جنوبی

مدیر مجتمع معدنی خراسان جنوبی از پیشرفت ۷۸۱ درصدی استخراج مواد معدنی در استان خبر داد.

جلالیان مدیر مجتمع معدنی خراسان جنوبی گفت: در ۹ ماهه سال ۱۴۰۰ در مجموعه معادن این مجتمع ۱۲ هزار و ۷۳۰ تن عملیات استخراج انجام شده که این رقم در ۹ ماهه امسال به ۱۱۲ هزار و ۱۵۴ تن رسید و بیانگر پیشرفت ۷۸۱ درصدی نسبت به مدت مشابه پارسال است.

او افزود: در عملیات باطله‌برداری هم نسبت به ۹ ماهه پارسال پیشرفت داشته‌ایم و با ثبت یک میلیون و ۴۵۴ هزار تن باطله‌برداری، در مقایسه با ۹ ماهه ۱۴۰۰ بیش از ۲۶ درصد افزایش داشته‌ایم.

جلالیان عنوان کرد: تا پایان ۹ ماهه ۱۴۰۱ نسبت به برنامه تولید سالانه افزایش ۱۶ درصدی و نسبت به برنامه ۹ ماهه در تولید شمش طلا افزایش بیش از ۶۰ درصدی داشته‌ایم.

مدیر مجتمع معدنی خراسان جنوبی همچنین درباره استخراج از معدن هیرد تصریح کرد: در برنامه ۹ ماهه برای استخراج از این معدن ۶۷ هزار و ۵۰۰ تن در نظر گرفته شده بود که به رقم قابل توجه ۱۰۴ هزار و ۷۰۶ تن دست یافتیم که نسبت به برنامه استخراج ۹ ماهه ۵۵ درصد  و نسبت به برنامه استخراج سالانه ۱۶ درصد افزایش  داشت.

او درباره برنامه استخراج ۹ ماهه معدن ملوند بیان کرد: برنامه استخراج ۹ ماهه این معدن نیز ۷ هزار تن بوده که تا پایان آذر امسال ۷ هزار و ۴۰۰ تن ماده معدنی از آن استخراج شد و افزایش ۵.۶ درصدی نسبت به برنامه استخراج ۹ ماهه را ثبت کرد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.