سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آماده سازی اردوگاه‌های رامسر برای گردشگران نوروزی

اردوگاه‌های شهرستان رامسر برای میزبانی از گردشگران نوروزی آماده می‌شوند.

نادر سحرخیز رئیس اداره میراث‌ فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان رامسر در حاشیه جلسه ظرفیت‌سازی جهت پذیرایی از گردشگران نوروزی ،گفت: یکی از زیرساخت‌های با اهمیت شهرستان رامسر اردوگاه‌های متعدد در ورودی شهر رامسر از ورودی گیلان است که برای رامسر بسیار با اهمیت است.

اووجود این اردوگاه‌ها را زمینه‌ساز ایجاد محیط‌های تفریحی و تفرجی دانست و افزود: سالانه با برگزاری مراسم. جشنواره‌ها و مسابقات متعدد باعث حضور گردشگران در شهر نمونه گردشگری رامسر خواهد شد.

سحرخیز گفت: امکانات موجود در این اردوگاه‌ها از جمله اقامت و تفرج باعث می‌شود بخشی از گردشگران در این اماکن حضور داشته باشند و از امکانات موجود استفاده کنند.

او ظرفیت اردوگاه‌ها برای اقامت را بالغ بر ۵ هزارنفر دانست و افزود: با ایجاد محیط‌های مفرح مانند مزارع گردشگری و تفریحی می‌توان از امکانات این اردوگاه‌ها بیشتر استفاده کرد.

سحرخیز موقعیت ممتاز قرارگیری اردوگاه‌ها در ورودی شهر نمونه از سمت گیلان و در نزدیکی تله کابین رامسر را یکی دیگر از ویژگی‌های این مجموعه‌ها برشمرد و گفت: گردشگران قابل توجهی که از مجموعه شهر سبز دیدن می‌کنند می‌توانند از امکانات اردوگاه‌ها بهره‌مند شوند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.