سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر:

ترویج گفتمان همه برای آموزش و پرورش ضروری است

مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر با بیان اینکه ترویج گفتمان "همه برای آموزش و پرورش" ضروری است، گفت: دستگاه‌های اجرایی، پتروشیمی‌ها و شرکت‌های بزرگ به مسئولیت‌های اجتماعی خود در قبال آموزش و پرورش عمل کنند.

علی موحدی مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر در گردهمایی کارشناسان فناوری اطلاعات ادارات آموزش و پرورش شهرستان‌ها و مناطق استان بوشهر اظهار کرد: کارشناسان فناوری با تلاش شبانه‌روزی سبب شده‌اند که نبض ضربان قلب آموزش و پرورش به درستی کار کند.

او افزود: برگزاری دوره‌های آموزش تخصصی در حوزه فناوری به شیوه حضوری و مجازی ضروری است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر خاطرنشان کرد: با همکاری کارشناسان فناوری و برگزاری دوره‌ها، جلسات و نشست‌ها به شیوه غیرحضوری، زمینه کاهش هزینه‌های جازی و بهبود کیفیت فعالیت‌ها شده است.

موحدی عنوان کرد: افتتاح استودیو تولید محتوا شهدای فرهنگی استان در ماه گذشته با همکاری اداره کل نوسازی استان و پیگیری اداره فناوری اطلاعات اداره کل آموزش و پرورش افتتاح شده است.

رئیس فناوری اطلاعات و امنیت فضای مجازی آموزش و پرورش نیز در این نشست با ارائه گزارش تصویری از دستآورد‌ها و عملکرد حوزه فناوری گفت: تکنولوژی در تمامی ارکان اداری و آموزشی فرابند تعلیم و تربیت نقش‌آفرین است.

سیدحسین عارف زاده اظهار کرد: کارشناسان فناوری به عنوان پشتیبان و بازو‌های ادارات در اکثر فعالیت‌های پرسنلی، حقوق و دستمزد، دانش‌آموزی، سنجش، طرح برنامه، تاثیرگذار هستند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.