سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پرداخت ۱۲ میلیارد تومان تسهیلات اشتغال زایی در طارم

رئیس کمیته امداد اداره طارم سفلی گفت: طی ۹ ماهه سال جاری بیش از ۱۲ میلیارد و ۴۹۵ میلیون تومان به ۱۵۴ نفر از مددجویان تسهیلات پرداخت شده است.

سید مهرداد چگینی رئیس کمیته امداد اداره طارم سفلی بیان کرد:  طی ۹ ماهه سال جاری بیش از ۱۲ میلیارد و ۴۹۵ میلیون تومان به ۱۵۴ نفر از مددجویان تسهیلات پرداخت که از این میزان  ۱۳۳ فقره به میزان ۱۱ میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان از محل منابع بانکی و ۲۱ فقره به میزان ۵۹۵ میلیون تومان از محل صندوق قرض الحسنه امداد ولایت داده شده است.

چگینی اظهارکرد: طی ۹ ماهه سال جاری بیش از سه میلیارد و ۵۹۱ میلیون تومان کمک‌های مردمی در طارم سفلی داشته ایم که از این میزان ۱۶۹ میلیون تومان در دو مرکز نیکوکاری جمع آوری شده است.

وی عنوان کرد: طی این مدت ۹۸۰ حامی برای ۲۲۷ فرزند تحت حمایت یتیم و محسنین بیش از ۹۹۳ میلیون تومان مساعدت کرده اند که مساعدت نقدی حامیان به طور مستقیم به حساب آن‌ها واریز شده است.

رئیس کمیته امداد اداره طارم سفلی تصریح کرد: طی ۹ ماهه سال جاری اقشار مختلف مردم نیکوکار بیش از ۱۴۳ میلیون تومان صدقه در دو هزار و ۱۸۸ صندوق واریز کرده اند.

وی یادآورشد: عموم مردم نیکوکار می‌توانند کمک‌های خود را به صورت مستقیم به دفاتر کمیته امداد و یا از طریق کد مهربانی # ۰۲۸۱۰*۸۸۷۷* کمک‌های نقدی خود را به نیازمندان طارم سفلی اهداء کنند.

انتهای پیام/س

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.