سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بیانیه اداره کل ورزش و بسیج ورزشکاران کرمان در حمایت از سپاه

اداره کل ورزش و بسیج ورزشکاران کرمان در بیانیه‌ای مشترک، اقدام اتحادیه اروپا در قرار دادن نام سپاه در لیست گروه‌های تروریستی را محکوم کردند.

متن بیانیه بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

اقدام خصمانه پارلمان اروپا علیه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، نشانه شکست و ناامیدی آن‌ها از عدم همراهی مردم با آشوبگران است.

همان گونه که رهبر معظم انقلاب (مدظله العالی) فرموده اند: "سپاه، پاسدار انقلاب و خدمتگزار ملت است. " بدون شک محبوبیت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در میان مردم منطقه و گسترش روزافزون استقبال از دستاورد‌های آن برای امنیت منطقه‌ای و فرامنطقه ای، زمینه ساز افزایش بغض و کینه استکبار جهانی و رژیم صهیونیستی نسبت به آن شده است.

دستیابی به چنین جایگاهی در معادلات بین المللی و ناکامی نظام استکباری در رویارویی نظامی با سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، سبب شده است که سردمداران آن به زعم خود به فکر تحت فشار قرار دادن سپاه و سپاهیان دلاور از طریق مصوبات بی اثر باشند.

اداره کل ورزش و جوانان و بسیج ورزشکاران استان کرمان، اقدام ننگین و شرم آور پارلمان اروپا در تروریستی خواندن سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را اقدامی در راستای ترور امنیت ایجاد شده توسط این نیروی مردمی می‌دانند و همپا با فداییان این نیروی دلاور، آن را به شدت محکوم می‌کنند.

اگرچه این اقدام خللی در ماموریت عزیزانمان در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایجاد نخواهد کرد و نشان دهنده ضعف و ناتوانی کشور‌های اروپایی است؛ اما این اطمینان را مجددا می‌دهیم، اداره کل ورزش و جوانان و بسیج ورزشکاران استان کرمان، همواره در کنار سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خواهند ماند و از دستاورد‌های این نهاد ذیل رهنمود‌های فرمانده معظم کل قوا حضرت آیت‌الله امام خامنه‌ای (مدظله العالی) حمایت می‌کنند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.