سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رعایت مقررات رانندگی توسط راننده اولین مورد تاثیرگذار در هوای مه آلود

رییس پلیس راه خوزستان گفت: در وضعیت مه آلودگی هوا در خوزستان اولین مورد تاثیرگذار در رانندگی، رعایت مقررات توسط خود رانندگان است.

سرهنگ رضا دولتشاهی رییس پلیس راه خوزستان  در خصوص گلایه رانندگان از نبود علائم رانندگی در جاده‌های خوزستان گفت:  علائم رانندگی باید در جاده‌ها نصب  باشد، اما رانندگان باتوجه به کاهش دید در جاده‌ها حتما باید با احتیاط کامل و با سرعت مطمئنه حرکت کنند.

او ادامه داد: بهترین موردی که در شرایط مه آلودگی جاده‌ها می‌تواند به رانندگان کمک کنند خط کشی محور‌ها است، اما در برخی راه‌ها  خط کشی به دلیل گذر زمان کمرنگ شده و  برخی جاده‌ها نیز به دلیل اینکه به تازگی آسفالت  شدند ، هنوز خط کشی نشده اند که همه این موارد پیگیری و به راهداری استان ابلاغ شده است.

رییس پلیس راه خوزستان گفت: در هوای مه آلود چراغ‌های مه شکن باید روشن باشند و رانندگان از هر وسیله‌ای  که می‌تواند شعاع دید را افزایش دهد باید استفاده کنند.

سرهنگ دولتشاهی ادامه داد: چراغ‌های مه شکن‌های با رنگ زرد  و خط کشی محور‌های زرد رنگ نیز می‌تواند در هوای مه آلود کمک کننده باشد.

او  گفت: رانندگان باید باتوجه به شرایط مه رانندگی کنند، تصادفات سال‌های گذشته  و ۲ مورد حادثه چند روز گذشته به دلیل  عدم توجه راننده و  سرعت‌های غیر مجاز  رخ داد.

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.