سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدودف: امکان شکل‌گیری ائتلاف نظامی علیه آمریکا وجود دارد

معاون شورای امنیت روسیه پیش‌بینی کرد که ائتلاف نظامی در سطح جهانی علیه آمریکا تشکیل شود.

«دیمیتری مدودف» معاون شورای امنیت روسیه، با بیان آن‌که غرب در تلاش است تا روسیه را به نابودی بکشد، از پیش‌بینی تشکیل ائتلاف نظامی در سطح جهانی خبر داد.

مدودف در پیامی تلگرامی نوشت: «کشور‌هایی که آمریکا آن‌ها را اذیت کرده ائتلاف نظامی تشکیل خواهند داد، دنیا بار دیگر مکانی با ثبات خواهد شد و آمریکا اروپا و آنچه از اوکراین باقی می‌ماند را کنار می‌گذارد، نشست رامشتاین و ارسال تسلیحات سنگین به کی‌یف هیچ شکی باقی نمی‌گذارد که دشمنان ما تلاش خواهند کرد تا ما را بی‌پایان به هلاکت برسانند یا حتی نابود کنند. آن‌ها سلاح‌های کافی برای این کار دارند. آن‌ها همچنین می‌توانند در صورت لزوم شروع به تولید محصولات جدید بپردازند.»

معاون شورای امنیت روسیه همچنین به آمریکا و دیگر کشور‌های عضو ناتو هشدار داد که حمله به روسیه مساوی با فاجعه جهانی و از بین رفتن کشورهای غرب است.

او در پیامی دیگر صبح امروز جنگ علیه نازی‌ها در اوکراین و اروپا را جنگ جدید ملی توصیف کرد و نوشت: «اوکراینی‌های نازی و اروپا غربی، ورثه مستقیم کسانی هستند که در اواسط قرن گذشته علیه روسیه جنگیدند.»

مدودف بار‌ها اظهار نظر‌های تحریک‌آمیزی نسبت به اقدامات غربی داشته است، او در جدیدترین سخنانش به ناتو در صورت ارسال سامانه پاتریوت به اوکراین، هشدار داده و تهدید کرده است که استفاده روسیه از تسلیحات هسته‌ای، به یک «هدف قانونی» برای نیرو‌های روسیه تبدیل خواهد شد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۰۸:۳۵ ۰۳ بهمن ۱۴۰۱
واقعا باید اتلافی تشکیل بشه قدرتمند تر از ناتو