سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

۷۱ واحد تولیدی و صنعتی راکد استان سمنان احیا شدند

استاندار سمنان بابیان اینکه حمایت از واحد‌های تولیدی و رفع موانع تولید در اولویت طرح‌های استان قرار دارد، گفت: ۷۱ واحد تولیدی و صنعتی راکد، مجدد احیا شدند.

هاشمی  در  جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان سمنان بابیان اینکه هدف از برگزاری این جلسات جلوگیری از رکود واحدهای تولیدی و کمک به احیای آنها در راستای تحقق منویات رهبر معظم انقلاب است، ابراز داشت: در این حوزه تلاش زیادی در کارگروه تسهیل صورت گرفت تا مشکل واحدهای تولیدی حل و بتوانند مجدد به چرخه اقتصادی بازگردند.

وی ضمن بیان اینکه ۷۱ واحد تولیدی و صنعتی راکد استان سمنان مجدد احیا شدند، افزود: این واحدها با مشکلاتی نظیر مدیریتی و سرمایه گذاری مواجه بودند که بعد از دریافت تسهیلات مشکل آنها حل و فعالیت آن‌ها آغاز شده است.

استاندار سمنان ضمن بیان اینکه برای حمایت از تولید می‌بایست تا جایی امکان دارد از قطع انشعابات واحدهای اقتصادی جلوگیری شود، ابراز داشت: در صورت بروز بحران که ناگزیر به قطع موقت انشعاباتی نظیر گاز هستیم این مهم باید با اطلاع رسانی قبلی صورت گیرد تا مشکلی برای واحدهای تولید ایجاد نشود.

هاشمی با بیان اینکه لیست پروژه‌های قابل افتتاح یا کلنگ زنی برای دهه فجر می‌بایست هر چه سریع‌تر به استانداری اعلام شود، تصریح کرد: این طرح‌ها می‌بایست امید را در دل مردم زنده کرده و گرفتاری را از آنها باز کند تا ملت بتوانند طعم شیرین خدمت را بچشند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.