سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نماینده ولی فقیه درهرمزگان :

نقش آفرینی بانوان هرمزگانی در جامعه با حفظ عفت درجامعه 

نماینده ولی فقیه در هرمزگان گفت: از زندگی حضرت زهرا (س) برداشت می‌شود که بانوان با حفظ عفت می‌توانند در جامعه نقش آفرینی کنند.

 حجت‌الاسلام والمسلمین محمد عبادی‌زاده در دیدار بانوان فرهیخته هرمزگان گفت: بر خلاف دنیای غرب که زن یک کالا و وسیله است، زن در جامعه اسلامی دارای ارزش‌های متعالی است

او گفت: اگر آمار زنان با سواد و نقش بانوان را در دوره‌های قبل از انقلاب مقایسه کنیم، ارتقاء منزلت زن در نظام اسلامی قابل مشاهده است که این مهم محصول جمهوری اسلامی محسوب می‌شود.

حجت الاسلام عبادی زاده گفت: عقبه تاریخی و تمدنی استان هرمزگان در حوزه صنایع دستی و خانگی سرزنده و فعال است که در دورانی از تاریخ، نیاز صنایع دستی کشور‌های همسایه را تامین می‌کرد.

امام جمعه بندرعباس گفت: صنایع دستی و صنایع خانگی می‌تواند بخش زیادی از نیاز‌های اقتصادی استان هرمزگان را تامین کند که نیاز است بانوان هرمزگانی با قدرت و جدیت بیشتری وارد میدان شوند. 

او گفت: نقش بانوان در حوزه امر به معروف و نهی از منکر با مهر و عطوفت بسیار جدی و قابل توجه است.

نماینده ولی فقیه در هرمزگان گفت: التزام به قانون رکن اصلی فرهنگ است و در نظام اسلامی باید به سمت قوانینی گام برداریم که در حوزه فرهنگ‌سازی، حامی بانوان باشد.

حجت الاسلام عبادی زاده گفت: امروز شاهد جنگ ترکیبی هستیم و در این جنگ، رسانه حرف اول را می‌زند که بانوان باید با تمام توان وارد میدان جنگ رسانه‌ای شوند.

او گفت: وضعیت جمعیتی بسیاری از استان‌های کشور منفی است و جامعه با سن بالا نمی‌تواند مولد و توسعه پایدار را رقم بزند.
امام جمعه بندرعباس افزود: ورزش بانوان استان سیر رو به جلو را تجربه می‌کند که قابل قدردانی است.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.