سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تغییر محدوده شهر یزد با تصویب شورای اسلامی شهر

نائب رئیس و سخنگوی شورای اسلامی شهر یزد گفت: تغییر محدوده شهر یزد با بررسی و تبادل نظر از مسئولان مربوطه به تصویب شورای اسلامی شهر رسید.

حجت‌الاسلام حیدری نائب رئیس و سخنگوی شورای اسلامی شهر یزد در جلسه علنی شورا گفت: حریم و محدوده جدید یزد با بررسی و تبادل نظر از مسئولان مربوطه و جلسات مکرر کمیسیون عمران، به تصویب شورای اسلامی شهر رسید.

او افزود: شهر باید دارای محدوده مشخصی باشد، یعنی حد شهر تعیین شود تا بتوان در این محدوده برنامه ریزی شهری انجام داد و خدمات شهری به شهروندان در این محدوده ارائه شود.

به گفته  او محدوده شهر هر ۱۰ سال باید بازنگری شود و در مرحله اول شورای شهر محدوده جدید را مصوب کند و بعد از تصویب کمیسیون زیربنایی استانداری و کمیسیون عالی معماری و شهرسازی، اجرایی می‌شود.

نائب رئیس و سخنگوی شورا ادامه داد: حریم شهر نیز قسمتی از اراضی پیرامون محدوده شهر است که در آینده بتوان محدوده را در صورت نیاز از حریم تعیین شده گسترش داد.

حجت‌الاسلام حیدری افزود: به مرور زمان جمعیت شهر افزایش می‌یابد و طبیعتاً فضای بیشتری برای زندگی افراد نیاز است لذا محدوده تغییر و گسترش میابد.

او در خصوص تغییر محدوده کنونی گفت: ۵ جلسه کمیسیون عمران، دو جلسه هماهنگی و بحث و گفتگو با مسئولان مرتبط، ۴ جلسه در صحن شورا همچنین حضور میدانی انجام شد و محدوده و حریم شهر تعیین و به تصویب اعضای شورای اسلامی شهر رسید.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۲
در انتظار بررسی: ۰
اسما
۲۳:۲۱ ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۲
سلام بلوار جمهوری کوچه ماهباف چرا خارج محدوده هست این همه خانه ساختن لطفا بلوار جمهوری کوچه ماهباف و مهنور را بیارید داخل محدوده
سید‌هادی‌.علوی‌تفتی
۰۳:۳۷ ۰۴ بهمن ۱۴۰۱
سلام.خدا‌قوت..
عامل بوجود آمدن اغتشاشگر.
و اغتشاشگران.از‌بی‌تفاوتی‌
نظام اداری.و‌بانکی‌.کشور‌است.
که به موقع به درخواست‌های
مردم به نحو احسن و‌به‌موقع.رسیدگی.نمیکنند.
و باعث رفع مشکلات اقتصادی
و معیشتی مردم نمیشوند.
خدا دوست همه است.با‌خدا
دوست باشید.
ناشناس
۱۷:۲۱ ۰۳ بهمن ۱۴۰۱
سلام بی‌زحمت اول رسیدگی به جادهای یزد خصوصاً جاده‌ای تنگ چنار به طرف مروست را در نظر بگیرید درست شود بعداً تغییر محدوده بدید
ناشناس
۰۱:۰۸ ۰۴ بهمن ۱۴۰۱
آره بخدا افتضاحه
ناشناس
۱۵:۲۵ ۰۳ بهمن ۱۴۰۱
سلام جمهوری ماهباف به سمت مهنورچطورچراتومحدوده نمیارید
نفس
۱۵:۱۹ ۰۳ بهمن ۱۴۰۱
سلام واقعا اصلا به بلوار استقلال خگلشن هیچ رسیدگی نمیشه هزار بار رفتیم شهرداری فقط قول میدن وتمام
علی
۱۰:۴۵ ۰۳ بهمن ۱۴۰۱
بلواراستقلال خیابان گلشن همه ساختن زندگی میکنن ولی نیاوردن تو محدوده شهری بعضی جاها هم نقطه ای تو محدوده هست
ناشناس
۲۳:۰۵ ۰۲ بهمن ۱۴۰۱
باعرض سلام و درود .الان قسمت جاده فرودگاه درمحدوده شهرنیست.فقطمسولین میان چند سالی یکباردورمیزنن ومیرن وهیچ امکاناتی هم ندارد
ناشناس
۲۱:۲۴ ۰۲ بهمن ۱۴۰۱
چرا
ناشناس
۱۸:۲۷ ۰۲ بهمن ۱۴۰۱
تورم در بخش مسکن توی شهر یزد نسبت به تهران و بسیاری از نقاط کشور بالاتر بوده انشاالله با این اقدام شورای محترم و اسلامی شهر یزد نرخ تورم در این بخش مهار بشه.
علیرضا
۱۴:۰۵ ۰۲ بهمن ۱۴۰۱
با این حجم گرونیا امید به افزایش جمعیت هم دارین؟اگر دیگه شماها کمبودهای مردم تو زاد و ولد جبران کنید و هی بچه بیارین همه جای ایران رو پر از آقازاده کنین
محمدعلی
۲۰:۵۳ ۰۲ بهمن ۱۴۰۱
از قدیم میگفتند: زن خوب دوازده تا و اولاد خلف صالح ۲۴ تا . انت الرزاق واناالمرزوق را هم اگر در نظر بگیرید مشکلی نباید بماند .با توکل بخدا و لطف چهارده معصوم (ع)