سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

استان زنجان در وضعیت زرد و آبی کرونایی

تقی لو معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان گفت: شهرستان ابهر و ماهنشان در وضعیت زرد و شهرستان‌های زنجان، سلطانیه، خدابنده، خرمدره، طارم و ایجرود در وضعیت آبی کرونایی قرار دارند.

تقی لو معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان گفت: ۲ شهرستان ابهر و ماهنشان در وضعیت زرد و شهرستان‌های زنجان، سلطانیه، خدابنده، خرمدره، طارم، ایجرود در وضعیت آبی کرونایی قرار دارند.

تقی لو از افزایش بستری‌های به کرونا در مراکز درمانی استان زنجان خبر داد و گفت: کرونا در استان رو به رشد است و از مردم استان درخواست می‌شود نسبت به تزریق واکسن کرونا اهتمام جدی داشته باشند.

وی با بیان اینکه در استان زنجان کرونا طی روزهای گذشته روند صعودی به خود می‌گیرد، افزود : در حال حاضر ۱۵ نفر کرونایی در مراکز درمانی استان بستری هستند و طی روز گذشته فوتی کرونا در استان زنجان رخ نداده و امیدواریم همچنان صفر باشد.

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان، گفت: افراد مبتلا به کرونا در استان افزایش یافته و می‌طلبد مردم همچنان زدن ماسک را تقویت کنند و براساس پیش بینی‌های انجام گرفنه کرونا در استان طی روزهای آینده افزایش می‌یابد.

تقی لو بر لزوم تقویت رعایت پروتکل‌های بهداشتی در استان تاکید کرد و افزود: مردم زدن ماسک را تقویت کنند چرا که در استان رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی بسیار کاهش یافته است.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.