سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ایست و بازرسی برای جلوگیری از قاچاق چوب در ملایر

رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان ملایر گفت: ایست و بازرسی یگان حفاظت این اداره با هدف جلوگیری از حمل محموله‌های چوب آلات قاچاق و فاقد مجوز قانونی در مسیر‌های وروردی این شهرستان برگزار شد.

جواد زنگنه گفت: پیرو دستورات اکید فرماندهی یگان حفاظت استان و براساس سیاست‌های ابلاغی سازمان متبوع ضمن اخذ مجوز قانونی از مقام قضایی و با هماهنگی فرماندهی انتظامی شهرستان، ایست و بازرسی یگان حفاظت انجام شد.

او افزود: روند رو به رشد تقاضا برای استفاده از مصنوعات چوبی موجب گسترش کارخانجات و کارگاه‌های چوب بری شده و خوراک اصلی این کارخانجات اغلب چوب‌های جنگلی است که این روند باعث رواج قطع درختان و قاچاق چوب شده است.

رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان ملایر با بیان اینکه اداره منابع طبیعی، سنگر اول مبارزه با قاچاق چوب و جلوگیری از تخریب درختان جنگلی است، اضافه کرد: حفظ و حراست از منابع طبیعی به عنوان سرمایه ملی نیازمند مشارکت همگانی است.

زنگنه به بازدید از دپو‌های چوب مستقر در سطح شهرستان توسط پاسگاه ویژه حفاظتی اداره منابع طبیعی و آبخیزداری اشاره کرد و گفت: این پاسگاه به منظور اجرای وظایف ذاتی و سازمانی خود اقدام به بازدید تعدادی از دپو‌های چوب مستقر در سطح شهرستان ملایر کرده است.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.