سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

۳ محور اصلی و روستایی در جنوب سیستان و بلوچستان بازگشایی شد

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب استان سیستان و بلوچستان از بازگشایی محور اصلی کنارک_کهیر،محور روستایی پارک_پیرسهراب و همچنین محور مرزی ریمدان در جنوب این استان خبر داد.

 روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب سیستان وبلوچستان،جلال الدین قادری مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب سیستان وبلوچستان اظهار کرد: براثر بارندگی های ۲۸ دیماه ۴ محور در جنوب استان مسدود شد که با تلاش راهداران بعد از فروکش کردن سیلاب سه مسیر ذکر شده بازگشایی شد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب استان سیستان و بلوچستان ادامه داد: همچنان محور روستایی چاهان_زرآباد مسدود است.

قادری با بیان اینکه ۵۰ گشت راهداری در قالب ۳۴۰ نیروی راهدار و با ۱۵۰ دستگاه ماشین آلات سبک و سنگین در محور های جنوب سیستان و بلوچستان در آماده باش کامل هستند افزود:پس از بارندگی های اخیر با تلاش نیروهای راهداری ریزش برداری در محور های جنوب استان انجام و عملیات بازگشایی محور های مسدود شده همچنان ادامه دارد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب سیستان وبلوچستان با بیان خسارات ناشی از سیل و طغیان رودخانه های محلی در محور های جنوب استان گفت:در مجموع میزان خسارت اولیه به زیرساخت راه های ارتباطی جنوب استان تا کنون ۸۵ میلیارد تومان برآورد شده است.

قادری تصریح کرد:هم اکنون بجز محور ذکر شده سایر راه های ارتباطی اصلی،فرعی وروستایی بازگشایی و باز است و تردد در آنها جریان دارد.

وی خاطر نشان کرد:هم استانی های عزیز می‌ توانند از طریق تماس با سامانه ۱۴۱ از آخرین وضعیت راه های جنوب استان مطلع شوند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.