سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

افزایش ۱۰۰ درصدی فروش مرزی فرآورده‌های نفتی استان کرمانشاه

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کرمانشاه، فروش مرزی فرآورده‌های نفتی استان در ۹ ماه سپری شده از سال جاری را حدود سه هزار و ۹۰۰ میلیارد ریال (۳۹۰ میلیارد تومان) اعلام کرد و گفت : این میزان نسبت به مدت مشابه سال گذشته، بیش از ۱۰۰ درصد افزایش داشته است.

فریدون یاسمی مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کرمانشاه در نشست مبارزه با قاچاق سوخت با بیان اینکه میزان فروش به خزانه دولت واریز شده است، گفت : رقم مذکور حاصل فروش بیش از ۲۹ میلیون و ۳۶۱ هزار لیتر فرآورده نفت و گاز و بنزین در مرز‌های استان است.

وی با بیان اینکه در پنج مرز پرویزخان، شیخ صله، خسروی، سومار و شوشمی فروش مرزی در جریان است، گفت: بیشترین میزان فروش مربوط به مرز پرویزخان است.

به گفته وی روزانه حدود هفت میلیون لیتر انواع فرآورده‌های نفتی در سطح استان توسط ۴۰۰ دستگاه نفتکش فعال انجام می‌شود.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کرمانشاه از معرفی ۲۶ جایگاه سوخت متخلف به تعزیرات حکومتی خبر داد و توضیح داد: با بازرسی‌های ویژه در ۱۰ روز اخیر روزانه ۱۵۰ هزار لیتر مصرف بنزین کاهش داشته است.

یاسمی افزود: با تشکیل تیم بازرسی از کارکنان و بسیجیان شرکت و بررسی‌های صورت گرفته در جلسه کمیته تخلفات منطقه کرمانشاه، ۲۶ جایگاه سوخت متخلف در سطح استان در راستای مبارزه با قاچاق فرآورده بنزین به تعزیرات حکومتی معرفی شدند.

به گفته وی، نظارت بر توزیع در جایگاه‌های استان با هدف مبارزه با عرضه خارج از شبکه سوخت و جلوگیری از سوء استفاده‌های احتمالی از کارت هوشمند سوخت وسایل نقلیه بنزین سوز انجام می‌شود که این موضوع موجب کشف جایگاه‌های خاطی و کارت‌های هوشمند سوخت سرگردان و پیشگیری از تخلفات در حوزه توزیع فرآورده‌های نفتی شده است.

وی اضافه کرد: نظارت بر مجاری عرضه سوخت استان توسط بازرسان ویژه منطقه در قالب تیم‌های نظارتی انجام می‌شود که پس از تشکیل پرونده متخلفان و ارجاع به کمیته تخلفات منطقه، برای بررسی و صدور حکم نهایی به تعزیرات حکومتی استان ارسال می‌شود.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کرمانشاه از کاهش روزانه ۱۵۰ هزار لیتر مصرف بنزین در ۱۰ روز اخیر و از آغاز بازرسی‌های ویژه در این استان خبر داد .

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.