سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

جریمه ۱.۲ میلیاردی یک رستوران به علت گرانفروشی

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان فارس از تعزیر یک رستوران در شیراز به علت گرانفروشی خبر داد.

غلامرضا سالاری مدیرکل تعزیرات حکومتی استان فارس گفت: حکم جریمه نقدی یک رستوران در شهر شیراز به علت گرانفروشی صادر شد.

او گفت: طی بازرسی سرزده بازرسان در این واحد صنفی و بررسی قیمت و آنالیز مواد غذایی عرضه شده در رستوران مذکور، تخلف گرانفروشی محرز شد.

سالاری با اشاره به صدور احکام قاطع در پرونده‌های گرانفروشی، گفت: با احراز تخلف در این پرونده، شعبه رسیدگی کننده حکم به جریمه یک میلیارد و دویست میلیون ریالی متصدی واحد صنفی صادر کرد.

جریمه ۲۰ میلیارد ریالی متهم و ضبط سوخت‌های مکشوفه

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان فارس از جریمه ۲۰ میلیارد ریالی متهم پرونده قاچاق گازوئیل در شهرستان داراب استان فارس خبر داد و گفت: یک دستگاه تانکر سوخت رسانی که اقدام به جابجایی غیرقانونی سوخت می‌کرد توسط ماموران نیروی انتظامی در شهرستان داراب شناسایی شد.

سالاری گفت: از کامیون مذکور بیش از ۲۵ هزار لیتر گازوئیل کشف که با توجه به نداشتن مجوز‌های قانونی، محموله توقیف و پرونده تعزیراتی برای راننده کامیون تشکیل شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان فارس با اشاره به انجام تحقیقات توسط شعبه اول اداره تعزیرات حکومتی شهرستان داراب، گفت: در بررسی‌های به عمل آمده، تخلف راننده کامیون در قاچاق کالای یارانه‌ای محرز و نهایتا وی به پرداخت جریمه نقدی به میزان ۲۰ میلیارد ریال و ضبط سوخت‌های مکشوفه به نفع دولت محکوم شد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.