سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رابطه اینستاگرامی تازه داماد را بی‌آبرو کرد/ پخش زنده تصاویر خصوصی در شب عروسی

رئیس پلیس فتای تهران بزرگ از دستگیری زنی خبر داد که در یک لایو اینستاگرامی تصاویر خصوصی مردی جوان را در شب عروسی‌اش منتشر کرده بود.

سرهنگ داود معظمی گودرزی رئیس پلیس فتای تهران بزرگ گفت: چندی پیش مردی جوان با مرجوعه قضایی به پلیس فتای تهران بزرگ مراجعه و با طرح شکایتی اعلام کرد که فرد یا افرادی ناشناس در شب عروسی‌اش اقدام به انتشار تصاویر خصوصی او در یک لایو اینستاگرامی کرده و موجب هتک حیثیت او به خصوص در نزد خانواده همسرش شده‌اند.

وی با اشاره به اظهارات این مرد جوان گفت: مدتی بعد از آشنایی بنده با نامزدم، فردی ناشناس در فضای مجازی مرا تهدید کرد که باید به این رابطه پایان دهم و اگر این کار را نکنم تصاویر خصوصی‌ام را منتشر خواهد کرد. من اهمیتی به این موضوع ندادم تا اینکه در شب عروسی‌ام یک صفحه جعلی با نام و شماره تلفن بنده در شبکه اجتماعی اینستاگرام ایجاد شد و این صفحه در یک پخش زنده و به اصطلاح لایو اینستاگرامی تمام تصاویر خصوصی‌ام را منتشر کرد.

رئیس پلیس فتای تهران بزرگ با بیان اینکه تیمی از ماموران پلیس فتا رسیدگی به موضوع را در دستور کار خود قرار دادند، گفت: ماموران پس از مطالعه اظهارات شاکی و بررسی همه جوانب پرونده با بهره‌گیری از روش‌های علمی و فنی موفق شدند ردپای مجرم را در فضای مجازی شناسایی کنند.

معظمی گودرزی افزود: کارشناسان پلیس فتا با استفاده از تجارب سایبری و تحقیقات گسترده در فضای مجازی اطلاعات هویتی متهم را به دست آورده و پس از تشریفات قضایی این فرد را که یک زن جوان بود، در یکی از مناطق جنوبی تهران دستگیر و به همراه ادله دیجیتال به پلیس فتا منتقل کردند.

وی با اشاره به انجام بازجویی از متهم دستگیر شده، گفت: این فرد پس از حضور در پلیس فتا ابتدا از موضوع اظهار بی‌اطلاعی کرد، اما پس از روبه‌رویی با شاکی لب به اعتراف باز کرد و گفته که مدت زیادی در فضای مجازی با شاکی ارتباط عاشقانه داشته، اما وی بعد از مدتی با شخص دیگری ازدواج کرد و این زن هم برای تلافی و انتقام از وی در شب عروسی آن‌ها دست به انتشار تصاویر خصوصی که شاکی قبلا برایش ارسال کرده بود، زده است.

به گفته رئیس پلیس فتای تهران بزرگ، برای این زن پرونده‌ای تشکیل شده و به همراه آن برای ادامه روند رسیدگی به جرم روانه دادسرا شده است.

برچسب ها: پلیس فتا ، فضای مجازی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۵
در انتظار بررسی: ۰
کمیل
۱۹:۱۲ ۰۱ بهمن ۱۴۰۱
درست شد مثل فیلم شب برهنه!
۴۵ بار تو اتوبوس تهران کرمانشاه این فیلم رو دیدم.
ناشناس
۱۸:۱۶ ۰۱ بهمن ۱۴۰۱
نتیجه عشق خیابانی همینه چیزی که حلوی دانشگاها و داخل آن راحت میبینی و دخترها بیشترین صدمه را میبینند هر چند همین افرادی که مثلا بد حجاب و بی حجاب میچرخند ابزار یک عده بلهوس میشوند و جالبه برای زن زندگی و آزادی اینجوری فتنه هم میکنند حیف که انسانی ارزش زمان و خودش را درک کند براحتی نمی بازد
خ
۱۸:۱۲ ۰۱ بهمن ۱۴۰۱
حتی کمترین تردید ندارم که فضای مجازی و ابزارهای مزخرف آن اعم از تلگرام و اینستاگرام و واتساپ موجب فساد و تباهی گسترده و ویرانگر هستند و نباید به آنها ورود کرد .
ناشناس
۱۸:۱۱ ۰۱ بهمن ۱۴۰۱
بی بند و باری در دخترها خیلی بیشتر از پسرها شده
ناشناس
۱۸:۱۰ ۰۱ بهمن ۱۴۰۱
متاسفانه دخترها از سنین پایین روابط متعدد و تعداد زیاد بصورت همزمان رو تجربه میکنن
گذشت روزهایی که ازدواج میکردن و خانواده تشکیل میدادن
ازدواج هم میکنن یک سال بعد طلاق میگیرن و میرن سراغ بی بند و باری
ناشناس
۱۷:۳۵ ۰۱ بهمن ۱۴۰۱
معلومه آقا پسر مقصره!غلط میکنن با پول بابا و قربون صدقه های مامان جونشون میرن دختر مردمو عاشق میکنن بعد میرن سراغ یک بدبخته دیگه
ناشناس
۱۶:۵۲ ۰۱ بهمن ۱۴۰۱
قضاوت با اون بالاییه...
قاضی القضات فقط وفقط خداوند مالک است.
ناشناس
۱۶:۲۵ ۰۱ بهمن ۱۴۰۱
دختر مردم عاشق کرده ولش کرد تهش اینه البته بازهم دو زن آسیب دیدند
ناشناس
۱۵:۵۴ ۰۱ بهمن ۱۴۰۱
این داستان : داماد پرو
Mfg
۱۵:۵۲ ۰۱ بهمن ۱۴۰۱
وقتی ما مجرد ها تو یک کشور خارجی هستیم مادر دختره میاد پیشمون میگه چرا تنها نشستی و نامزد نداری و حتی دختر خودشون را پیشنهاد میدن میگن بیا باهاش ازدواج کن و این هم فرهنگ خودمون، دخترهای از خود راضی.
Mfg
۱۵:۳۷ ۰۱ بهمن ۱۴۰۱
یک چیزی به اونی که کامنت پایین را گذاشته بگم الان پدر و مادرت با هم رابطه نداشتند تو خنگ وجود نداشتی نیاز جنسی هم باید برطرف بشه جزو نیازهای انسان هست چه قانونی یا غیر قانونی و الان که این را میگی الان پدر و مادرت با هم رابطه داشتن تو به دنیا اومدی الان با اون اوصاف پدر و مادرت.... هستند؟
ناشناس
۱۵:۰۲ ۰۱ بهمن ۱۴۰۱
حالا اگه زنه رفته بود با یکی دیگه شوهر کرده بود و مرده این کار رو باهاش میکرد زنه تا مرز اعدام میکشوندش
ناشناس
۱۴:۵۲ ۰۱ بهمن ۱۴۰۱
واقعا بعضی ادم ها چرا اینقدر کثیف هستن. مثل این داماد کثیف عوضی
سردار
۱۹:۱۷ ۰۱ بهمن ۱۴۰۱
چون آدم نیستن!!!!!! حیوونن،حیوون بمعنای واقعی.بیشرف رفتی یکی رو وابسته خودت کردی،عکسهای خصوصی هم براش فرستادی بعد یکباره سر از جای دیگری در آوردی،آینده که معلوم نیست ولی این حیوون بعید میدونم با این همسرش هم رو بازی کنه بیشرف!!!!!!!!!!!! اما 2نفر تباه شدن،متأسفم.
ناشناس
۲۱:۱۲ ۰۱ بهمن ۱۴۰۱
وقتی جوانان با روش نوین ارتباط با جنس مخالف خود میگیرند آخرش میشود همین وقتی بدون مجوز بزرگترها دست به چنین خبطی میزنند نتیجه کار از این هم بدتر می‌شود