سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کنگاور یخ زد

رئیس مرکز پیش بینی اداره کل هواشناسی کرمانشاه با اشاره به سرما و یخبندان حاکم بر استان گفت : در شبانه روز گذشته دمای هوا در کنگاور به ۲۰ درجه زیر صفر رسید که سردترین نقطه استان بود.

سعید قاسمی رئیس مرکز پیش بینی اداره کل هواشناسی کرمانشاه گفت : در شبانه روز گذشته سنقر با ۱۹، هرسین، کوزران، صحنه و هلشی با هشت و اسلام آباد، سرارود، ماهیدشت و بیستون با هفت درجه زیر صفر شب سردی را سپری کردند.

وی اضافه کرد: در ۲۴ ساعت گذشته از مجموع ۲۳ ایستگاه هواشناسی استان، به غیر از ایستگاه‌های خسروی، ثلاث باباجانی، سرپل ذهاب، قصرشیرین و گیلانغرب بقیه ایستگاه‌ها دمای زیر صفر درجه داشتند.

رئیس مرکز پیش بینی اداره کل هواشناسی کرمانشاه با بیان اینکه اختلاف دما بین سردترین و گرمترین نقاط استان در ۲۴ ساعت گذشته به ۳۸ درجه سانتی گراد رسیده است یادآور شد: در همین مدت کنگاور با ۲۰ درجه زیر صفر سردترین و خسروی با ۱۸ درجه بالای صفر گرمترین نقاط استان بودند.

قاسمی افزود: دمای هوای کرمانشاه در شبانه روز گذشته بین ۶ درجه زیر صفر و چهار درجه بالای صفر در نوسان بود.

وی تاکید کرد: بر اساس بررسی آخرین نقشه‌های هواشناسی، تحت تاثیر جریان‌های شمالی و شرایط پایدار حاکم بر جو منطقه، تا پنجشنبه همچنان هوای سردی را در سطح استان شاهد خواهیم بود و مه صبحگاهی در نقاط محدودی از نواحی سردسیر استان دیگر پدیده مورد انتظار طی این مدت است.

وی افزود: در روز جمعه عبور موجی از جو منطقه، علاوه بر افزایش دمای شبانه و رشد ابر، در پاره‌ای نقاط ممکن است بارش‌هایی به همراه داشته باشد .

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.