سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

افزون بر پنج هزار بازرسی از کارگاه‌های خراسان‌شمالی

در ۹ ماهه امسال به منظور نظارت بر حسن اجرای قانون کار از کارگاه‌های مختلف در استان پنج هزار و ۲۸۴ مورد بازرسی انجام شد.

رییس اداره بازرسی کار اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان شمالی گفت: پنج هزار و ۲۸۴ مورد بازرسی در ۹ ماهه امسال به منظور نظارت بر حسن اجرای قانون کار از کارگاه‌های مختلف در استان انجام شد.

داود رنجبر گفت: در این مدت ۱۸۹ مورد بازرسی از کارگاه‌های پرخطر صنعت نفت گاز و پتروشیمی، ۱۸۰ مورد بازرسی از کارگاه پرخطر معدن و ۸۸۵ مورد بازرسی از کارگاه‌های صنعت ساختمان استان انجام شد.

او گفت: برای جلوگیری از وقوع حادثه‌های ناشی از کار و همچنین ارتقای فرهنگ ایمنی، دوره‌های آموزشی برای کارگران کارگاه‌های ساختمانی و کارگاه‌های تولیدی صنعتی و کارفرمایان برگزار می‌شود تا آشنایی با ایمنی و توانمندسازی کارگران در این باره افزایش یابد.

رنجبر گفت: امسال ۳۹ هزار و ۶۵۶ نفر ساعت در قالب ۹۴ دوره آموزشی ایمنی برگزار شد و سه هزار و ۱۸۰ نفر در این دوره‌ها شرکت کردند.
او گفت: تعداد حوادث ناشی از کار که در ۹ ماهه پارسال توسط بازرسان کار به دستور مراجع قضایی بررسی شد ۱۸۲ مورد ثبت شده است که این رقم امسال به ۱۳۲ مورد کاهش یافته است.

رییس اداره بازرسی کار اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان شمالی گفت: بیشترین آمار حادثه‌های کار در کارگاه‌های استان مربوط به شهرستان بجنورد است که ۴۹ درصد کل حادثه‌ها را به خود اختصاص داده و این رقم نسبت به پارسال ۲۳ درصد کاهش دارد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.