سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

با هدف بررسی مصوبات سفر رئیس جمهور؛

استان همدان میزبان معاون اجرایی رئیس جمهور است

معاون اجرایی رئیس جمهور برای بررسی مصوبات سفر رئیس جمهور، تسریع در اجرای طرح‌ها، رفع موانع و پیاده سازی دقیق فعالیت‌های عمرانی و اقتصادی به همدان سفر کرد.

محسن منصوری با بیان اینکه سفر به همدان جزو سفر‌های اخیر رئیس جمهور بود، افزود: در این سفر بیش از ۱۴ هزار میلیارد تومان مصوبه عمرانی و ۱۰ هزار میلیارد تومان تسهیلات به استان همدان اختصاص یافت که هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان تامین اعتبار شده و در ۲ ماه باقی مانده تا آخر سال عدد مناسبی اختصاص پیدا می‌کند.

او با اشاره به اینکه هدف از سفر به همدان بررسی و پیگیری مصوبات سفر رئیس جمهور است، تصریح کرد: در این سفر جلسات و بازدید‌های تخصصی خواهیم داشت و طرح‌های مهم و اولویت‌دار نظیر آب، فاضلاب و تصفیه خانه را دنبال خواهیم کرد.

معاون اجرایی رئیس جمهور با بیان اینکه در این سفر طرح‌های بهداشت، درمان و سلامت استان همدان را بررسی می‌کنیم، گفت: جلساتی هم با فعالان فرهنگی، نخبگان و متخصصان در رابطه با مسائل مهم استان خواهیم داشت.

حجت الاسلام والمسلمین سید ابراهیم رئیسی در سفر‌های استانی خود، مرداد ماه امسال به استان همدان سفر کردند و رهاورد آن ۲۴ هزار میلیارد تومان مصوبه عمرانی و تسهیلاتی بود.

 معاون اجرایی رییس جمهور و سرپرست نهاد ریاست جمهوری روز شنبه در جریان سفر به استان همدان در بدو ورود با حضور در گلزار شهدا، به مقام شامخ شهدای انقلاب و هشت سال دفاع مقدس ادای احترام کرد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.