سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

جعفر قاسم زاده؛

تاخیر در پرداخت وام ازدواج صدای متقاضیان را درآورد

شهروند خبرنگار ما با ارسال پیام از تاخیر در پرداخت وام ازدواج گلایه کرد.

دولت برای جوانان تسهیلات ازدواج در نظر گرفت تا در این امر به آن‌ها کمک کند. اما شهروند خبرنگار ما که برای این وام اقدام کرده است با مشکلاتی اعم از تاخیر در پرداخت آن مواجه شده است. با ارسال پیام از مسئولان درخواست رسیدگی کرد.

متن پیام شهروند خبرنگار
با سلام، ازدواج با توجه به گرانی‌ها و تورم سخت شده است. ما برای وام ازدواج اقدام کرده ایم، اما به ما گفته شد یک سال باید در انتظار دریافت آن بمانیم. خواهش می‌کنم مشکل جوانان را پیگیری کنید.

برای یادگیری اصول تصویربرداری خبری به صفحه «آموزش تصویربرداری برای شهروندخبرنگاران» مراجعه کنید

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
ثریارحیمی
۱۹:۲۷ ۰۳ بهمن ۱۴۰۱
سلام من یکسال ازدواج کردم تا الان وام بهم ندادن وقتی نمی تونن وام به جوانان بدن تاانکی ازمشکلاتشان راحل کنندچرا می گن جوانان ازدواج کنندبااین همه گرانی وبی مدیریتی من خودم ازچندنفرقرض کردم که یک ماهه پس بدم ولی یک سال شدوتوانایی ندارم پس بدم این چه وضع وام دادن.استان کردستان شهرستان دهگلان بانک مسکن
سماه جای باش
۰۸:۳۳ ۰۳ بهمن ۱۴۰۱
با سلام بنده 7ماه در نوبت وام ازدواج صادرات بودم شعبه شهرقدس استان تهران دوتا ضامن کارمند رسمی میخواستن و فقط بازنشسته بانک صادرات که نداشتیم زدم بانک رفاه دوتا ضامن بازنسته بعد 4ماه انتظار بردم چک ضمانت میخواستن علاوه بر ضامنین که کسی حاضر نشد بزاره و الان 8ماه هست تو صف بانک مسکن هستم و 600نفر فقط در شعبه مونده که اول گفتن وام میدن دیروز مراجعه کردم بانک گفتن وام مسکن میدن فقط و بودجه ندارن بزنین یه بانک دیگه االان باید چیکار کنم؟؟؟؟؟؟
محمد
۰۸:۲۷ ۰۳ بهمن ۱۴۰۱
نزدیک ۱ ساله تو بانک مسکن اسم نوشم هنوز ک هنوزه اسمم در نیومده...دیگ انگاری آرزو شده این وام برامون
علی
۱۲:۳۶ ۰۲ بهمن ۱۴۰۱
چند ماهه تو بانک رفاه آذربایجان غربی شعبه سلماس ثبت نام کردم هنوز نفر سی ام هیچ حرکتی نمیکنه به خدا الان نزدیک یکساله دربه در وام هستم ماشینمو فروختم و بازم نمیتونم هیچ کاری بکنم تورو خدا به داد جوان ها برسید داره کم کم با خانواده عروس حرفم درمیاد ماهی ۶تومنم میگیرم همش میره واسه قسط سید محرومان تو یه کاری بکن .
علیرضا
۱۰:۳۰ ۰۲ بهمن ۱۴۰۱
پدر آدم رو در میارن تا یه وام بدن