سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بیمه بانوان زیر ۵۰ سال سن کهگیلویه و بویراحمد

مدیرکل تامین اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد گفت:بانوان زیر ۵۰ سال سن می‌توانند با انعقاد قرار داد با تامین اجتماعی از مزایای بیمه زنان خانه دار بهره‌مند شوند.

مدیرکل تامین اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد گفت: زنان خانه‌دار در این نوع بیمه براساس سه نرخ ۱۲ درصد از خدمات بازنشستگی و فوت بعد از بازنشستگی، نرخ ۱۴ درصد خدمات بازنشستگی و فوت (قبل و بعد از بازنشستگی) نرخ ۱۸ درصد خدمات بازنشستگی، فوت (قبل و بعد از سن بازنشستگی و از کارافتادگی) بهره‌مند می شوند.
 
رسول چراغ سحر تاکید کرد: متقاضیان به صورت غیرحضوری، بدون مراجعه به شعب تامین اجتماعی و با ورود به سامانه خدمات غیرحضوری سازمان تامین اجتماعی به آدرس اینترنتی www.es.tamin.ir می‌توانند نسبت به انعقاد قرارداد و پرداخت حق بیمه اقدام کنند.
 
وی اضافه کرد: از دیگر ویژگی‌های خاص بیمه زنان خانه‌دار امکان انتخاب نرخ پرداخت حق‌بیمه و دستمزد مبنای پرداخت حق‌بیمه است.
 
وی تاکید کرد: زنان و دختران با انتخاب این بیمه می‌توانند تحت پوشش همسر و یا هرکدام از والدین‌شان که دارای بیمه و یا مستمری‌بگیر هستند، باقی بمانند.
 
چراغ سحر بهره‌مندی از دفترچه درمانی، بیمه از کار افتادگی، بیمه فوت پیش از بازنشستگی و استفاده از حقوق بازنشستگی پس از پایان مدت زمان قرارداد را از مزایای طرح بیمه فراگیر تامین اجتماعی برشمرد.
 
وی درباره دوره پرداخت بیمه زنان خانه دار هم گفت: هر یک از بانوان پس از ۱۰ سال می توانند بازنشسته شوند.
 
چراغ سحر عنوان کرد: نرخ بیمه زنان خانه براساس انتخاب آنان برای خدمات درمانی یا دیگر حمایت ها ۵۰۰ تا ۷۰۰ هزار تومان است.
وی تاکید کرد: تاکنون هزار و ۴۱۹نفر از زنان خانه دار این استان در قالب "طرح فراگیر"، تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی قرار دارند.
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.