سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

جشنواره ملی قرآن، عترت و نماز در خوزستان برگزار می‌شود

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش خوزستان گفت: خوزستان در چهار قطب میزبان برگزاری جشنواره ملی قرآن، عترت و نماز شده است.

جاسم حسینی زاده معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش خوزستان گفت: چهار شهر رامشیر، لالی، کارون و گتوند به عنوان چهار قطب برگزاری جشنواره ملی قرآن، عترت و نماز در نظر گرفته شده است.

او می‌گوید: در هر قطب هزار و ۲۰۰ دانش آموز دختر و پسر به مدت چهار شبانه روز مسابقه خواهند داد، همچنین در بهمن ماه خوزستان میزبان بزرگترین رویداد قرآنی وزارت آموزش و پرورش است.

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش خوزستان گفت: در این رویداد میزبانی مسابقات کشوری همخوانی قرآن کریم و مدیحه سرایی به خوزستان واگذار شده است.

به گفته او خوزستان تاکنون میزبان مسابقات قرآنی دانش آموزی نبوده است و با توجه به ظرفیت موجود در استان این میزبانی به خوزستان واگذار شد.

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش خوزستان گفت: ۱۴، ۱۵ و ۱۶ بهمن ماه پسران و در روز‌های ۱۸،۱۹ و ۲۰ بهمن ماه دختران شرکت می‌کنند و در هر گروه ۲۰۰ نفر به رقابت می‌پردازند.

به گفته او ۱۵ تیم برتر به مرحله کشوری راه پیدا می‌کنند و برای این مسابقات کمیته‌های ۱۲ گانه تشکیل شده و در حال برنامه ریزی امور هستند.

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش خوزستان گفت: مسابقات در فضای اردوگاه شهید رجایی دزفول برگزار می‌شوند و افتتاحیه و اختتامیه و جنگ شادی و مسابقات در شب ولادت امام علی (ع) در حسینیه ثارالله دزفول برگزار می‌شود.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.